Hva skjer på Hobbyrommet?

 

Har fått gjort en del denne helga, omtrent alt som har stått rundt på skrivebordet er nå montert! Formen er ræva og hodet er bare ei tåkebelagt boble og da er det greit å gjøre noe som ikkje trenger fantasitenking! Det er liksom bare en måte å montere på så da er det greit å bare fokusere. Etter et tips på Snapchat har eg nå også et bruksområde for disse snorene med ring og krok – Genialt for å kunne henge opp maskemarkørene
i steden for at de ligger i skåler 🙂

Disse skal spares til Strikkefestivalen i oktober og blir ikkje lagt ut her på bloggen.
Andre strikkemarkører finner du der i mot HER INNE

 

 

 

 

Har også montert flere veskepynt/nøkkelringer, de nye kommer heller ikkje her på bloggen,
men du finner mange andre
HER INNE 🙂

 

 

 

 

Disse ligger også allerede på bloggen.

 

 

 

 

Pinnebeskyttere, eller maskestoppere har eg også laget. Nå i første runde har eg laget til pinne nr 3,5
og de sitter godt altså. Du må ta tak for å poppe de av – Helt geniale!

 

 

 

 

Ble en del varianter, blir flere, men da i andre pinnestørrelser 🙂
Disse kommer ikkje på bloggen før evn etter Strikkefestivalen.

 

 

 

 

Nå gjelder det å finne på litt andre figurer, hodet er som sagt ganske tåkelagt
om dagen så me får se hva som skjer 🙂

 

 

 

 

Da er 3 pinneholderene også montert, dette er supert for deg som strikke sokker f.eks! Aldri om det vil forsvinne en pinne fra strikketøyet med disse! Blir nok flere av disse også.
Kommer heller ikkje på blogge før evn etter Strikkefestivalen.

Du er nesten nødt for å besøke meg på Strikkefestivalen i Stavanger 🙂 

 

 

 

 

Jaja, da er det jo bare å starte på en ny runde med dubbeditter. Eg får ta meg en brainstorm å se hva som kommer ut av det. Håper bare formen snart er på plass for hodet er ganske susete og eg kunne bare tenke meg å sove, sove og sove, men det orker eg ikkje 🙂

 

 

HA EN FIN SØNDAGS KWELL
(Har forresten startet på Twilight Filmene….sukk…♥)

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg