Hvem Vant?

 

 

Da er det på tide å finne ut hvem som skal få hvilken gave, det er nemligen 2 premier vettu 🙂 Det var kun en som tippet helt riktig og det var 73 Skumnisser i glasset og den som svarte det var…

 

MARIT SELSTAD
Som får 2 hesplet med nydelige Holen Garn

 

 

På andre plassen var det 2 stk som tippet 72 skumnisser, det var

nr 1: Berit Sola
Nr 2: Marta Kristin

Da må det trekkes om disse og det overlater eg til Random.org….*trommelvirvel*...

 

 

 


Nr 1 er Berit Sola
Som får 4 nøster Mini Sterk

 

Send meg adressen deres slik at eg kan sende premien:)
([email protected])

 

 

 

 

 

I dag var det ut i vind, regn og til tider storm i kasta, men plutselig så sprakk det opp! Ble en frisk tur for å si det sønn og NOK en gang bestemte den der fotvorta kicke inn!! Måtte den snart være borte,
det føles som om foten skal brenne bort…

 

 

 

 

 

Men, det var jo ikkje snakk om å gi seg eller stå over og eg kom meg gjennom, men skoen føyk fort av når me var tilbake på Byhaugen! Tenker eg tar en rolig ettermiddag og kwell, skal ta meg et fotbad etterpå
og håper at det demper det litt 🙂 Strikking og serie får være dagens aktivitet, har jo gått over 10K skritt
før lunsj og sier meg godt fornøyd med det 🙂

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg