Hvem vant?

 

Jadda jadda, du trodde kanskje eg hadde glemt det? No No! Nå skal me se hvem som skal få tilsendt
2 poser med litt gøy i! Skal bare finne frem Random.org så er eg i gang…

 

(Eg vet det er 45 kommentarer under det aktuelle innlegget, men siden eg har kommentert 2 ganger
la eg inn 43 kommentarer. Bare i tilfellet noen lurte)

 

 

 

 

Den heldig er….*Trommevirvel*…….

 

 

ANNE-METTE NORDAHL

 

 

Gratulerer så mye! Woop Woop!

 

Sende meg en mail ([email protected]) med adressen + fortell meg hvilke farger og evn hvilken tekst du ønsker på armbåndet. Oppgi også målet rundt håndleddet. Du bestemmer jo om du vil ha armbåndet selv,
eller om eg skal lage det til noen du vil gi det til 🙂

 

Eg skal bare innom kjøkkenet ei lita stund før eg skal plundre videre på Hobbyrommet. Har nemlig hatt plommesyltetøyet til siling de siste 2-3 timene og er snart klart til å bli gelé. Det ligger jo masse plommer i kledet som eg nå normalt bare hadde kastet, men etter et noen Googlesøk fant eg ut at det kan brukes til flere go`saker! Love IT!!

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. TUSEN TAKK 🤩!
      Dette var en fin start på dagen😊.
      Jeg er innom bloggen din omtrent daglig, og det er aldri et kjedelig innlegg! Igjen, tusen takk for at du gir så mye av deg selv med å finne så mange fine oppskrifter 💗. Ha en fortsatt fin høst, og kos deg videre på strikkefestival🧶🧶🧶

Siste innlegg