Hver minste lille tråd

Designet av Wendy Phillips

 

Som eg flere ganger har påpekt så koster jo garnrestene like mye som garnet, det trenger ikkje være noe du bare kaster fordi…? Nei, alt kan strikkes med, du trenger bare riktig oppskrift. Så ja, da eg flagret over disse bedårende Feene var eg solgt og så bare for meg at alle verdens garnrester svevde avsted til Eventyrland *humrer*. Hvis du kjenner en lite jente, eller en gutt som elsker slik søte små leker så er det bare å starte produksjonen.
Feer kan man da aldri ha for mange av ♥

 

 

Designet av Wendy Phillips

 

Ååå tenk deg en liten kurv med masse fine garn- og stoffrester som bare er til når du skal ha en extra koselig hyggestund for deg selv ♥ Ja det blir en herlig stund hvor garantert eg hadde drømt meg langt bort!
Eg ble ganske så forelsket eg…*Sukk*

 

 

Designet av Wendy Phillips

 

Alle har plass til en Fe eller 50 i livet sitt ♥

 

10 TINY FAIRIES
Bildene over
Ca 10 cm høye

 

 

* * * *

 

Tja, ka skal eg si? Dagen ble ikkje så aller verst faktisk 🙂 Eg fikk da rompa i gir tidligere og fikk gjort rent stua slik som eg lovet meg selv. Er jo så deilig å sette seg ned etterpå! Tok meg også en dusj og hadde selvfølgelig en ren pysj på lur. I morgen tenkte eg å svinse over badet og få ut klehaugen som etter planen bør vaskes i løpet av helga 🙂 Blir uansett ei aktiv helg og da eg kan like godt fylle på med klevask! I følge værmeldingen er det meldt sånn passe med sol og hele 23(!!!) grader?? Vel, da kan eg bare smelle opp alle stativene på terrassen
og få tørket alt i en fart! Er farlig lite rene håndklær for øyeblikket kan du si!!

Dib skal trene 10-16 både lørdag og søndag ute på Sandnes så da blir det å kjøre litt taxi 🙂 Kollektivtrafikken “den veien” i helgene er helt håpløst. Klubben har invitert 2 utøvere som er regjerende Verdenmestere og da fikk alle de som skal til NM møteplikt og det skal terpes på bla sparringsteknikker. Dette er jo stor stas! Apropo trening…hehe…Dib var å trente med Team Rogaland i går kwell og for første gang på hele 7 år med aktiv trening kom han hjem med en godt synlig skade…Blått øyet! Jepp, han møtte en kne for å si det sånn så det er ikkje alltid en hjelm beskytter, men det gikk bra og så pass må man egentlig tåle når man driver kampsport på dette nivået 🙂 Som Ivrig SupporterMamma gleder eg meg veldig mye til denne høsten og ikkje minst neste år!! Kan bli en del reising på han da og han kan få muligheten til å bli med på mye spennende!
Første reise kan bli til Amsterdam allerede i januar 🙂

Anyway, eg har bare BITTELITT igjen før eg skal i gang med tåfellingen og for å få gjort det skal eg se på filmen OCEAN`s 8 på Netflix. Liker du Sandra Bullock så er det nok en film også du liker 🙂

Men du, noe “rart” skjedde i dag. Eg ble oppringt fra 2 mobilnummer, eg pleier aldri ta mobilen når det ringer fra nummer eg ikkje kjenner. Derfro pleier eg alltid søke opp nummeren for å se hvem det er. Det RARE er at disse 2 nummerene var nesten like: 974 70 XXX og 974 70 XXX, altså kun de 3 siste tallene som var forskjellen. Begge disse nummeren står på 2 som bosatt på hver sin kant her i Norge og begge er norske (basert på navnene). Tenke om de sikkert kunne være noe hacking/svindelgreier fra utandet? Har jo hørt om de som f.eks ringer fra utlandet på satelittelefoner for så å bare koble seg opp på en vilkårlig nummer i landet de ringer til…? Syns bare det var rart at nummerene var nesten like…Har du noe noen fornuftig forklaring tro..? Jaja, nå blir det strikkings på meg!

 

 

 

HA EN TRIVELIG KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Gira Vibbedille 🙂
*Venter på Garnpakke i posten*

0 kommentarer

Siste innlegg