HverdagsLuksus


Selv om det er luksus er det der med ikkje sagt at det koster masse penger og dette er virkelig billig luksus,
det tar bare litt tid. Den tiden hadde eg i dag og tenkte det var på tide å freshe opp litt 🙂

 


Utgangspunkt!! Helt tragisk! Har i de siste årene nå hatt ganske fine naturlige negler og det er mange år siden eg sluttet å bite. MEN! For et par uker siden begynte neglene bare å flise seg opp og omtrent smuldre bort!
De spjæret seg på langs og hele neglene bare sprakk!! Nå var eg lei av å ha disse ufyselige stubbene så
da raidet eg skuffen til Amira for der er det mye herlig digg!

 


Valgte meg de blanke neglene for det blir så fint på undersiden når eg har på neglelakk 🙂 Neglene har hun kjøpt i hauger og lass fra Wish og det er absolutt ingenting å si på kvaliteten 🙂

 


Det tar tid, men her er de ferdig filte og eg ble ganske så fornøyd med eget arbeid haha

 


Eg forelsket meg i disse røde lakkene da Amira kom hjem med de og tenkte eg skulle være litt vågal i dag!

 


Ho Ho Ho og Merry Christmas sier eg bare! *ler* Hadde først tenkt å gå all red, meeen nettopp fordi det ble noe julete slengte eg på noen med sølv glitter også….Akkurat som om det gjorde det noe bedre! *ler meg halvt ihjel* Jaja fint ble det jo selv om det er midt på sommeren…Blir eg sånn skikkelig lei fargene kan eg bare fjerne de røde og kline på noe mer pastell og sommerlig 🙂 Anyway, nå ser det mer velstelt ut og det liker eg.

 

Så ja, da er det bare å fortsette søndags kwellen her med dette:


Har også startet med Sopranos på HBO og den var jammen ikkje helt dum nei så eg fortsetter nok en stund til med den 🙂 Bortsett fra å bare ha digget meg selv i dag har eg gjort fint lite, men eg kjente at DET var noe eg trengte! Da er det bare å fortsette i samme duren tenker eg 😉

 

 

HA EN FORTREFFELIG KWELL

 

 

Go`klem fra ei neglefin Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg