Hvilken farge er din Påske?

Reklame | Rito Hobby

 

Eg blir i grunnen glad av alle farger, og til påske bruker eg flere farger bare eg toner de ned et par hakk. Dvs alt pastell ♥ I Perleverden er ikkje det et problem med tanke på de NYE pastellfargene Hama kom ut med i fjor 😀 Kjenner at det er tide for å la de briljere litt fremover. Kan jo ut i fra egen erfaring anbefale fargene nr:
43, 95, 96, 97 og 98

 

Har så smått begynt med litt “statist” perlerier som eg tenker kan bli fine å bruke fremover,
ja rett og slett litt fargeklatter her og der som øynene kan hvile på 🙂

 

 

 

 

Planen er å også lage litt annen type påskepynt hvor eg kombinerer deilig maling, isopor OG perler så klart!
Me kan bruke perler til alt, spesielt om man legger go`viljen til 🙂 Som vanlig ser eg for meg et morsomt resultatet, men det gjenstår jo å se. Husker eg var ute på noen hobbybutikken før påske i fjor,
men da droppet å kjøpe isoporkuler – FOR EN PRIS PÅ EI KULE!?!?! Heldigvis har Rito et hav av isoporkuler til en mer folkelig pris 🙂 Eg har fått i hus str 8 cm og 6 cm, syns i grunnen det er stort nok med tanke på tålmodighetsbehovet for prosjektet *ler*

 

Om du ikkje er helt på å verken male eller perle er
det heldigvis mye kult og flott som kan strikkes:

 

Da kan eg virkelig anbefale de Morsomme Hønene til Bente Presterud ♥ Selvfølgelig HELT norsk strikkeoppskrift. Etter den første Hønesuksessen kom også DISSE ut av egga og stort søtere blir det vel nesten ikkje? Hvis du ikkje bryr deg all verden om akkurat påskekpynt kan du jo kose deg med å lage ditt eget ALVEHUS?
Lakker du det skikkelig kan du ha det ut til pynt til sommeren.

 

 

 

 

Ellers har eg jo mine egne Påskekyllinger som eg laget i fjor
og hvordan de strikkes/lages kan du plukke med deg helt gratis
HER INNE 😀

 

 

 

 

Når det kommer til disse Hønene min har det vært litt av år! Har ikkje tall på hvor mange som har blitt strikket det siste året? Eg har fått tilsendt ufattelig mange bilder fra fjern og nær og det er sååå gøy! ♥ Har du ikkje fått med deg mønster og oppskrift så finner du den HER, du trenger litt garn og noen perler 🙂

 

Men nå oppsto det plutselig en aldri så liten konflikt her på Hobbyrommet…Hmm begynte nemlig på en liten (men dog viktig!) gave i går kwell – Håret og myk alpakka er satt i sving, men samtidig har eg fått de første perlene på brettene her og det klør etter å teste ut monteringen….! Ikkje sant! Skikkelig luksusproblem derane…sukk...
Mulig det blir; En maske, ei perle, en maske osv…

Ellers har eg planer om å bare surre her inne på Hobbyrommet til eg legger meg i kwell, det kan eg jo takke et elendig Tv-Program for! Takk og pris for en muligens noe nostalgisk serie på Hbo: The O.C….sukk….

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg