Hvor går turen?

 

JADDA! Det blir tur i dag JuHuuu! Det blir ofte topptur når eg skal på tur med søs, men i dag er det meldt stiv kuling og da er ikkje alltid det en god kombo! Hun skulle finne en tur som var noe mer i le og da ble det her *peker på bildet* Spørsmålet er bare; Hvor skal me på tur? Eg husker eg så dette stedet på Tv for en stund siden og tenkte; “Så stilig!” Men, den gang da visste eg ikkje at det var i kjøreavstand fra oss….eg følge nok ikkje helt med på tv! Dette blir kjekt, sekken står klar, matpakke smørt og turen er over 1 mil – Deilig! Dette skal bli godt!

Selv om du skulle gjette riktig om turmålet er det ingen premie *ler* Ønsker du å vinne noe bør du heller tippe på antall Skumnisser, da kan det vanke herlige garnpremier! Nå skal eg få i meg et måltid med havregryn og mens eg spiser skal eg ha fotbad…Å nei, historien om forvorta mi er sletets ikkje over…Her om dagen kunne eg ane at den var litt hard(?) Mulig det var en ønsketenkning, men eg tok nå et fotbad som forskrevet og skrapet/skar litt…Om det ble bedre? Njai, kanskje et lite øyeblikk…Satser på det er bedre etter fotbad og at det er godt med sko på 🙂

 

 

 

HA EN STRÅLENDE SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg