HVOR MANGE??

 

Det er jammen ikkje bare bare å fylle et veldig stort glass med noe! Tenkte først eg bare skulle ta alle de store bønnene me har i matboden….men det kunne fort blitt så pass mange at eg ikkje hadde gidda telt de*ler* Eg var nødt for å ha noe som var litt stort…tok meg en runde på Rema i dag for nå er tiden knapp! Søren ikkje enkelt
å finne noe
…vil jo heller ikkje at det skal koste en formue, siste hylla eg ransakte var snopehylla og marshmallow oppfylte kravene 🙂 Åsså er det jo så godt + det passer fint til grillen 🙂

Me som skal stå på marked i helga har nemlig fått en oppgave: “Lag en konkurranse eller annet gøy for de minste” – Vel da ble det: “Hvor mange marshmallow?” Premien blir selvfølgelig glasset med innhold
(Til alles foreldre store glede – eller not! haha) + de kan velge seg en ting fritt fra boden min 🙂

 

 

 

 

Har pyntet glassen med Tilda Damer 🙂 Litt sånn sommerlig 🙂 Har en del slike klipp-ut ark
i scrappestæsjet mitt og med en rull kontaktpapir er det enkelt å lage klister.

 

 

 

 

Nei nei…eg er sååå langt fra mål, du kan ikkje tro...eg bare surrer! Har testet litt med denne tralla da vettu…hvilken vei og hvor mye får eg plass til…I MORGEN må eg få kontroll på akkurat den biten…Håper eg!

 

 

 

 

AliExpress leverer søren meg kjapt! Disse uhorvelig tynne penslene kjøpte eg 28.mai!! Det er KUN 12 dager! Rekord 🙂 Negledesigere bruker disse til detaljer på negler, men de som maler “Dots Mandala” bruker de også…så da måtte eg ha det! Venter også på annet dots mandala verktøy, men det har eg kjøpt
fra Canada tror eg det var…ikkje sant…

 

 

 

 

Andre enden av penslene, slike verktøy har eg, men greit å ha de her også. Går fint å male dotter med disse, men eg skal nå teste “skikkelig” dots verktøy også….Så får eg se om det er noe å styre med
eller om det går rett i glemmeboka..

 

 

 

 

Dib kom opp i markedsføring i muntlig eksamen og var på skolen og fikk oppgaven i dag. Er en del som skal skrives og fikses til fremføring (powerpoint) og da trengs det god hjerneføde som også er litt kosemat.

 

 

 

 

Ellers startet eg dagen kl 10 på Byhaugen Kafé 🙂 Litt kaldt i morges, men sol og varmen kom som bestilt og det ble en fin tur. På returen gikk med opp på denne “klippen” her…Nydelig på den ene siden
og motorvei på den andre….langt der nede! Spesielt og litt spennende!

Tilbake på kafeén ventet aspargissuppe
(Trooor eg det var, den var i allefall grønn!)

 

 

 

En passelig tur, men på søndag som blir neste dag eg har tid til langtur blir det nok å ta et strekk på ruta: Tungenes til Ogna 🙂 Fant ut i dag at det er Drage Festival på Hellestø til helga, mulig det er smart å unngå den om man vil ha parkering!

Anyway…nå må eg finne roen å fortsette her på Hobbyrommet!

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer

Siste innlegg