Hvordan går det med strikkinga? Hilsen Desperate Houswife…

 

Et veldig ofte stilt spørsmål retning meg *humrer* Å jo da, eg strikker eg…en maske nå og da, mulig det kun er eg som ser at det vokser? *ler litt til*. Hadde store planer om å strikke på denne de gangene eg var på strikkekafé…sist treff var eg syk og så tok strikkekafeén ferie! Hørt så gale eller!?! Tror ikkje det er så lenge til det starter opp igjen, nå i august tror eg! DA blir det strikking da 🙂 Jadda, det er fortsatt RilleRuth på min pinne og den bør bli ferdig til det blir kaldt…eller i allefall kaldere. Eg er som alltid en evig optimist….det var helt til eg ramlet over noen annet eg fikk lyst på…det skjedde i natt før eg la meg….Alvorlig talt!!

 

 

 

Designet av Melanie Berg

 

Melanie Berg slenger jo ut denne vettu, ja som ingenting.…BÆM! Ikkje sant! Shit nå begynner virkelig strikkepinnene å klirre, en stripete “sleng på seg jakke”, nop…Blir jo søren meg ikkje bedre enn dette! Så lekker
og så gøy! Striper og mange farger i skjønn forening – Hva sier du? Er du en Desperate Housewife?

 

 

 

Designet av Melanie Berg

 

Orginalt er jakka strikket i Manos del Uruguay Alpaca Heather ♥ Bare for å ha det sagt: Eg kommer ikkje til
å strikket den i dette garnet…ca 3500 kr + frakt og + garantert Toll/moms…No No...Da må det nok bli et annet garn 🙂 Siden dette sikkert er det dyreste alternativet hopper eg til stikk motsatt retning og sjekker litt garn, og jammen ser eg sola! Garn som kan fønke er faktisk: Nord, Soft Tweed, Baby Alpaca Silk og Tynn Alpaca (Evn min favoritt Flora, men da med dobbel tråd tenker eg) – Alle fra Drops Garn. Uansett hvilket garn du måtte velge
STRIKK PRØVELAPP! Eg har allerede fått oppskrifta i hus og inn på Ipad`n!

Gjett om eg fikk lyst å slenge inn en saftig garnbestilling??
Spesielt siden Strikkemekka kansellerte årets garnkvote! *ler*

 

DESPERATE HOUSEWIFE
Bildene over
Str fra 102 cm til 173 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Men ok, eg er langt fra desperat, men i dag skal eg søren meg leke Housewife! Leiligheten minner mer og mer om ei ungkarsbule! Altså ALVORLIG TALT!! Hvis eg prøver kan eg skrive navnet mitt på alle overflater og det er noe eg faktisk ikkje kan leve med så nå må eg bare sette ræva og alt av vaskemidler eg har i sving! Det første eg skal gjøre er å slenge alle løpere (dvs 3 stk) i vaskemaskinen, mens den suser tror eg at eg skal stikke en lynkjapp tur bort til Edenshave…Trenger noen store svarte innerpotter. Har noen planter som tipper bare eg svinser forbi…de er blitt store og må pottes om. Når det er gjort er planen å ommøblere litt på den der Planteveggen eg laget til i fjorMå fikse litt…og så skal stua vaskes! Nå har eg vært syk i 3 uker og helt ut av drift, nada er blitt gjort...Før det var eg rimelig elendig i ryggen og håper jo at andre så hva som burde gjøre, før det igjen gikk eg ut i streik fordi ingen andre enn meg så rotet…Vel, eg må nok bare rulle inn å innse at det tydeligvis kun er eg som liker å vaske her i heimen 🙂 Ååå kjenner det er herlig at hodet er på plass så får det være vannari at eg fortsatt er pottetett, eg savner Ajaxdufter! I dag skal det bli andre boller….dessuten bestilte eg meg en sånn passe stor Frokostblandings Dispenser i natt….den der nattshoppinga altså…! Har lange sett at det kan bli kult på kjøkkenet, Dib er glad i det til frokost og står det lett tilgjengelig, ja så blir det garantert spist frokost! Nå når han begynner på skolen er jo det viktigere enn ever...Tro om han er klar for matpakker igjen? *Smiler*

 

 

HA EN FORTREFFELIG
LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Jeg strikker og en maske nå og da. Tror jeg skal begynne på 21. Mai på temperatur-teppet. Jeg skal være flink med husarbeid i dag. Måtte bare gå en litt lang rur med Charlie Chihuahua først.
      Lag deg en fin lørdag

Siste innlegg