I år blir det SOMMERFEST!

Reklame | Rito Garn&Hobby

Foto: Vibbedille

 

Om eg så skal sitte alene her på terrassen, skal det nå ikkje stå på stemningen 🙂 Bare det blir sol og gode temperaturer så blir det nok sommerstemning! Bursdag i sommer? Vel, da er det bare å finne frem perlene å sette i gang – Som sagt: ALT kan perles 🙂 Bruk kreativiteten og ikkje minst fantasien.

 

 

Alt hva du måtte trenge for å perle litt
sommerstemning finner du hos Rito Garn&Hobby

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

Perfekt til en barnebursdag! Eller bare som pynt på barnerommet? Eller HOBBYROMMET? Tenker eg kommer til å pynte til på ei hylle på mitt Hobbyrom, blir jo veldig inspirert av farger så dette er midt i blinken.

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

Slike “kopper” som dette er perfekte til å ha fargeblyanter i 🙂

 

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

La Sommeren`21 blir helt MAGISK uansett hvordan verdensbildet ser ut!

 

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

Alt dette er laget av meg, eg har ikkje brukt noen mønster, men prøvet og feilet og laget det som poppet opp 🙂 Skal prøve å tegne og fortelle litt hvordan du kan lage det samme 🙂

 

 

 

 

 

Kjeksen til isen er perlet i Nougat nr 76 og Tan 75.
Perlet på en Rundt Perlebrett.

Stryk den veldig godt, form det så bestemt og kjapt som en iskjeks og hold den under kaldt vann 🙂
Det er veldig varmt!

 

 

 

 

 

Dette er selve iskremen. Limer de så opp på hverandre, lim de litt tilfeldig og ikkje helt rett –
En softis er jo litt tilfeldig 🙂

Når selve iskremen er mønstert sprayer eg den med spraylim og strør på med kakestrø 🙂

 

 

 

 

Samme fremgansmåte med slikkepinnene som iskremen. Ringen er perlet over de 6 inderste ringene på et rundt brett. Ikkje legg perle på den inderste “spikeren”, etterpå trær du bare en passe blomsterpinne inn i hullene 🙂

 

 

 

 

En sommerfest krever MASSE vimpler 🙂 Perlet de i blanke perler, penslet på blank lim og dynket de i glitter, masse glitter. Til slutt sprayet eg de litt med lakk for å holde litt på glitteren.
Limet en og en vimpel fast på en god hyssing.

 

 

 


Alle vimplene perlet eg på et 6-Kantet Brett

 

 

 

 

Glemte jo å ta bilder av denne “sukkerstanga” mens det låpå brettet! Den er 21 perler bred og 35 perler høy. Perle 2 og 2 perler på skrå. Stryk veldig godt og rull det hele rundt et “rør” og hold under kaldt vann.

 

 

 

 

Her er det bare å telle i vei – Dette er alle de stripete “Koppene”. Finn en vase eller noe som du kan rulle perleriet på før du tar det under kaldt vann. Sjekk omkretsen på den evn vasen du finner
og trekk fra eller legg til antall perler i bredden 🙂

 

Så ja, dette har eg surret og plundret med de siste ukene! Noen kweller ble sene og
i dag var det litt hektisk med innspurt og bilder – Men det er jo gøy da!

 

Alt av perler og annet stæsj som brukes og som er godt å ha
i heimen finner du hos Rito Garn&Hobby!

 

 

Kjekt om du henviser til dette innlegget om du bruke noen av mine design ♥
Ellers håper eg du ble inspireret til å kose deg rundt perlebordet!

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

10 kommentarer
    1. Herlighet kor fint 🥰 Det oser jo sommer og festligheter. Kor oppfinnsom du e! Bare elsker fargene her. Kos deg i kveld

    2. Dette var virkelig flott perling,utrolig hvor kreativ du er. Likte så godt de perla kjærlighetene .Jeg har perla andemor med kyllinger i dag og nå roper strikking på meg.Ha en fin kveld.

    3. For en tid tilbake spurte du om noen av oss hadde tips til oppbevaring osv til ditt hobbyrom. Jeg fortalte da hva som fungerer for meg. Men du som perler så mye, hvorfor ikke perle beholdere til strikkepinner, knapper og ellers hva du måtte trenge beholdere til???

    4. Wow, dette er imponerende😊. Her er fantasien i orden! Du er flink som klarer å lage alt dette😊.

Siste innlegg