I DID IT AGAIN!

Designet av Emily Greene

Aha så deilig! Votter på tynne pinner og tynt garn er deilig det! Det blir liksom så herlig å delikat når de strikkes på tynne pinner, de trenger nødvendigvis ikkje bli kalde votter fordi om det er tynt! Si du strikker de i Røros Lammeull, det er  jo tynt, men Åååå det blir så varmt og godt kan du tro 🙂

Oppskriften på vottene finnes i 3 forskjellige varianter 🙂

DIPYRAMITTS
Bildet over
Str S-M-L

 

Design av Emily Greene

Selvfølgelig er det kjekt med lik lue til 🙂

DIPYRAMID
Str XS-S-M-L

 

YES! Dette var skikkelig DIGG kan du tro!! Det var nesten så eg hadde glemt hvordan sofaen så ut haha At det ikkje er ryddig i andre enden av stua velger eg å IKKJE forkusere på akkurat nå, det kan eg tenke på i morgen! Eg vet at det eg har gjort i dag har vært en DIGER jobb! ALLE klærene er sorter, vil tro at 95% av det som var mitt er nå i sekker og skal til Fretex, alt det andre er brettet og lagt fint inn i skapene på Dib sitt rom 🙂

Når eg var ferdig med alt og klar for å hoppe i dusjen kom eg på at eg hadde glemt å skifte på Dib sin seng og da gikk det jaggu en time til!! Hele skapet med sengetøyet hadde rast sammen så da ble eg jo sittende der å fixe det! Men etter hvert kom eg nå i dusjen og dalte ned i Go`stolen kl 17 og da var eg helt kaputski!

Så nå skal eg trosse en betent pekefinger å faktisk bare strikke 🙂 Eg klarte jo selvfølgelig å stikke hull på pekefingeren i går med strikkepinnen og jammen har den hovnet opp og bli vondt! Jammen godt me har 10 fingre for å strikke skal eg nok alltids klare å få til, No Problem 🙂 Nei, nå må eg ha litt mer kaffi 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN DEILIG KWELL

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg