Ingen, eller ingenting er perfekt

 

Det er 1,5 år ganske nøyaktig siden Hobbyrommet sto ferdig….Jøss, jaja, tiden flyr og rotet samler seg opp! Du kan trygt si eg har bodd meg inn, innimellom tar eg noen skippertak, ting blir pakket ned i store plasbokser og satt under skrivebordet eller inn på boden…Eg skulle hatt noen flere vegger slik at det var plass til noen flere hyller…Det hadde vært noe det! 🙂

Eg tror eg er kommet til det punktet at eg må kvitte meg med noe….
Hva aner eg ikkje, men som du kan se så samler det seg opp…

 

 

 

 

Hver gang eg ryddet så flytter eg egentlig bare rundt på ting og tang mens eg vasker…sukk…Veldig mye av det eg lager, lager eg jo bare fordi det er gøy – Da blir det mye etter hvert. Derfor har eg bestemt at det eg nå sitter å lager bare skal “sendes” videre til et sted det kan bo – Hvor dette er vet eg som sagt ikkje helt ennå *Jobber med saken* Først må eg se hvor lang denne perleperioden blir og hvor mye eg ender opp med 🙂 Eg vet det ikkje hadde vært populært å hengt opp perlerier rundt i leiligheten….ikkje vil eg det selv heller, det holder med litt årstider ute på murveggen. Der henger fortsatt jula..Ho Ho…Har vært så vått og kaldt…første tørre dag ryker de ned! Å ta inn våte perlerier er litt styr: Da legger eg håndklær utover stuegulvet så må de ligge der til alt vannet er rent bort før eg kan pakke de i boksen.

Får veldig ofte høre at Hobbyrommet mitt er perfekt, å ja, i bunn og grunn er det det for meg, men nå må eg “skumme” av det øverste laget med rot så blir det bra igjen tenker eg…Skulle hatt meg en “seksjon” med skuffer under skrivebordet, det kunne løst litt av småørerotet *ler*

Anyway, driver å planlegger litt konkurranser/Give Away som kan være kjekt nå ut mot våren. Noe som kan holde motet oppe gjennom vinteren. I dag er det kuling og regn her i vest, frister slettes ikkje å bevege seg ut…Regner med at du har dine ting å surre med når det blir mørk kl 16 og været ikkje tillater så mye annet enn å være inne?

 

“Life is not always perfect.
But it`s always what you make it.
So make it count!
Make it memorable,
and never let anyone
steal your happiness!”
-Ukjent

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Ja når man er allsidige i kreativiteten blir det gjerne et stort lager. Men trøst deg med at jo mer plass du har til disposisjon, jo mer kommer det inn. Og dermed er ikke problemet løst.
      Tror ikke jeg bør tenke for mye på været. Man kan deppe for mindre. Etter solide snømengder, kommer regnet. Her har det regnet i to døgn, og før det var det kaos med snø. Altså skikkelig arm og beinbrudd tilstander. Best å slippe å gå ut.
      Paset jo bra med mye sport på TV da. Har kost meg i godstolen med strikkepinner og noe så uvanlig som tv-titting hele uken.
      Klem fra Liv

    2. Jeg har også for mye garn men jeg tar med meg det jeg synes jeg kan unnslippe opp til det sykhjemmet min mor bor på så fr dem det til arbeidsstua si, men jeg prøver å bruke av lageret mitt men plutselig kommer det bare inn noe nytt merkelig 😊.
      I dag har jeg gjort fint lite tok morgen flyet til Oslo kl 0800 skulle levere en av mine små kattunger. Så i dag var jeg veldig tidlig oppe. Kom hjem på ettermiddagsflyet og etter det har jeg bare laget litt mat og strikket noen omg på ei barne bukse får vel ta et oppgjør i morgen tenker jeg.
      Men nå er det ikke lenge før jeg skal ta kvelden det har vert en lang dag.
      Klem fra meg.

    3. Hvis du strikker litt fortere, så blir det litt mere plass😂 Jeg har også pakket bort i plastkasser, men nå er det jaggu bra fullt på loftet🤔 Satser på masse strikkevær/hobbyvær i vinter😁

Siste innlegg