Ingen tvil lenger…!

Designet av Debbie Field

 

Nå er det vår, liksom! 8 grader når eg står opp, ja da er det fint! Har liksom bare lyst å dra frem alt man evn har av møbler og fylle opp med puter for såå bare slenge seg ut i sola! Ååå tenk å kunne veltet seg i ei hengkøye med en haug av puter? Eller en daybed ute på terrassen? Ikkje sant…sukk…Men men eg sitte nå i det minste i det ene hjørne på Amira sin sofa og drukner i puter…det er da noe *ler*

 

 

 

Designet av Debbie Field

 

Nå er ikkje disse putene så store som eg kunne tenkte meg, eg liker puter som er rundt 50 X 50 cm, disse er 30 cm. Uansett, det er jo bare å plukke med seg teknikken å hekle i den tykkelsen du vil, ikkje verre enn det!

 

SIDEWAY GRANNY SQUARE PILLOW
Bildene over
Str 30 cm X 30 cm

 

 

* * * *

 

 

Ok, det er lørdag, eg har sovet som ei stein i ei stor seng. Ligger her å slenger som sagt i hjørnet på sofaen og ser på Tv. Sola skinner og det er faktisk vår! Siden me er midt i sentrum og det er litt butikker rett uten for døra blir det sikkert en tur ut etter hvert 😀 Nå først av alt skal eg ta noen runder på strikketøyet!

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Jeg har en stor daybed på terrassen. Har akkurat vært ute der og funnet noen potter til omplanting av plantene i ei julegruppe. Fristet ikke å slenge seg ut i sola der. Har mulig noe med temperaturen og det faktum at snøen fremdeles ligger på terrassen. Men vær så god, du er hjertelig velkommen…

Siste innlegg