Javel, det måtte bli sokker da…

Designet av This Handmade Life

 

Er søren ikkje lett å bare scrolle forbi sokker som dette! Det er klikk-klikk og lagre, ferdig med det, puster ut – Akkurat som hun skulle bli utsolgt liksom…*smiler* Ahaa du vet det at man kan strikke sååå mye sokker man bare vil, uten å ha for mange? Jo, det er helt sant! Det er NESTEN det samme med kosegensere/lange jakker –
Kan aldri ha for mange uansett hva andre sier, eg hører ikkje på andre når det blir et tema 🙂

 

 

 

Designet av This Handmade Life

 

Åååå se på DEEE da ♥ Lekre!

 

 

KINDRED SPIRITS
Bildene over
2 Størrelser

 

 

 

 

 

Designet av This Handmade Life

 

Eller, tror kanskje eg må ha disse i riller!
Skikkelig koselige begge de parene 🙂

 

COZY COTTAGE SOCKS
4 Størrelser

 

 

* * * *

 

 

 

 

Ellers så ble det litt lys i dag! Bare hoppe i det og satser på at det funker på terrassen! Eg vet at gjerdet rundt terrassen er ca 25 m`ish, lyslenken i den nederste boksen er 19 m, og det går jo fint! Tro dette kan bli ganske bra. Den andre lenken (svarte) skal eg ha ute ved inngangen, kunne tenkt meg flere, men må høre litt med Dib hvordan me kan fikse det – Har ikkje sånn stikkontakt ute på den siden (KAN ikkje skjønne hvorfor ikkje!)
Men men, det ordner seg.

Amira og eg fartet rundt og fikk gjort det me skulle, men lenger har eg ikkje kommet….så nååå etter på skal eg ut på kjøkkenet å lage gelé, masse gelé! Planen var egentlig å lage GresskarCupkake, men kanskje eg orker det i morgen…? Har nå kjøpt en passende kremost som kan brukes til glassurkremen. Husket også å plukke med meg en del Havregryn fra butikken (skal jo lage mer, mye mer Granola.) Resten av kwellen blir det nok perler…eller….kanskje strikking? Njaaii perler.…men du ? Har en superflott GiveAway her på bloggen,
den avsluttes nå på lørdag (14/11) dvs du fortsatt har muligheten HER INNE 🙂

 

 

LAG DEG EN FLOTT KWELL
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg