Julegenser i oktober!??

Designet av Skeindeer Knits

 

Det er alt for tidlig å få servert et lekker Julegenser i oktober, i allefall for min del om den skal bli ferdig inneværende år…! Er jo så mye annet med jula som baller på seg fra da av, men nå i juni er det innafor å starte på en nye julegensere. Derfor tenkte eg det var på tide å hente frem denne julegenseren igjen som kom ut i fjor – Plenty av tid å få den ferdig i god tid før desember 🙂

 

 

 

Designet av Skeindeer Knits

 

På min Ravelry popper det opp flere garnalternativer fra mitt stash, bla Finull og Ask, herlige garn begge 2 🙂 Genserer strikkes top/down og du bestemmer helt selv hvor mange border du ønsker å strikke 🙂

 

FESTIVE YOKE PULLOVER
BIldene over
Str fra 83 cm til 158 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Pr nå er det overskyet og 19 gr, det blir sol utover dagen og opp til 24 gr. Først i dag skal eg i bursdag og så skal eg møte Ine for en tur 🙂 Me skulle gå Solastrand til Hellestøstranda (Et av strekka for Tungenes-Ogna), det strekket er på ca 11 km, etter å ha lest turbeskrivelsene kappet eg bort siste etappe. Ikkje fordi eg ikkje tror me klarer det, men for de etappene er alt annet enn flate – Ergo tar de en del tid. Derfor går me fra Solastrand, via Ølbergstranda til Vigdel i dag og så kan me ta Vigdelneset alene en annen dag 🙂 Lengden i dag ligger derfor på ca 8,5 km, men eg vil tro det tar litt tid ja MoHaaa Me setter en bil i hver ende så slipper me i det minste å gå tilbake *ler* Blir nok en flott tur, det er eg sikker på 🙂 Hvem vet? Kanskje det blir en is i Ølberg Kiosken??

 

 

 

LAG DEG EN
FIN SØNDAG

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Merkelig at denne genseren dukket opp akkurat i dag 😊 satt her å tenkte at nå må jeg få kjøpt mønsteret for garnet har jeg. Vært litt mye små strikk i det siste, og denne står på to do lista mi. Tante Grethe strikkepodcast har samstrikk på denne 😊

      God tur !

Siste innlegg