Juleglede Nr 3 sendes til…

Reklame | Dale Garn - House Of Yarn

 

Eg har surra sånt her hjemme i ettermiddag at det var jammen meg rett før eg glemte ut å trekke 2 vinnere!
Jaja sånn kan det gå 🙂 Men NÅ har eg gjort det og den som får 2 deilige ALPAKKA FORTE Chilirøde nøster i posten sammen med strømpepinner nr 2,5 fra Smart Stix er….

 

GRO HJERTÅS

Gratulerer så mye!
Håper du liker chilirød 

 

 

 

 

 

Den som får pakke nr 2 med samme innehold bare at ALPAKKA FORTE garnet er Vårgrønt er…

 

SOLINE

Gratulerer så mye!
Håper du liker deilig Vårgrønn

 

Hvis dere begge 2 sender meg en mail ([email protected]) så skal eg få sendt gavene. Til dere andre som ikkje har vunnet noe enda så blir det en NY mulighet på søndag (22/12), det er også den siste i år. Da er det flotte gaver fra Holst Garn som skal gis bort 🙂 Gleeed dere sier eg bare!

 

HVIS en eller begge vinnerene ikkje gir meg en tilbakemelding innen førstkommende lørdag trekker eg på nytt

 

Eg der i mot har jo fått meg et dillemma! Hvis du så på Snapchat fikk du med deg at eg fikk en stor garnpakke i posten i dag! Ho Ho Ho Eg visst jo at den kom, men eg trodde ikkje den kom før OVER nyttår MoHaaa Så vel, ja! Da har eg jo genseren eg strikker på vettu, fikk jo Finullpakke for ei stund siden som eg hadde planlagt å kose meg med i jula, men så kom altså denne pakken i dag og forstyrra hele planen!
Dette kan bli herlig skummelt! ELSKER det 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL

 

 

Her er det kommet litt kaker på bordet så det skal momses litt 🙂

 

 

 

 

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

9 kommentarer

Siste innlegg