JULEGRIS + Andre Gratis Smågaver

Designet av Stephanie Jessica Lau

 

En Julegris har en betydning for mange i jula, men vil anta at den i marsipan er den mest populære utenom ribba da *ler* Det er ikkje nødvendig å lage klær til den over for ei rød sløyfe rundt magen er mer enn nok
om den skal stå på peishylla i jula 🙂

 

CHINESE NEW YEAR PIG
Bildet over
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Stephanie Jessica Lau

 

Hjemmelaga Julegave? Vel, da lager du en sånn *Peker på bildet over*, der etter kjøper du f.eks et par gode kaffiposer, litt sjokolade, kjeks etc eller du kan lage en TE-Gave og kjøpe litt diverse god te med deilig tilbehør 😉 Det er en fin-fin gave det! Eller du? Dette kan jo være en kurv til å ha på badet!! Fyll den opp med deilige kremer, dusjsåper etc – Altså her er mulighetene mange og garantert en gave du kan trylle rundt slik at den passer for alle 🙂

 

WAISTCOAT BASKET
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Stephanie Jessica Lau

 

Eg som nettopp har fått meg nytt pass burde hatt en slik som dette! Kan jo selvfølgelig brukes til alt det du måtte finne på 🙂 Kanskje putte litt sminke oppi? Kan jo blir en gave til hvem som helst det 🙂
Eller, en dubbedittpung til noen som strikker?

 

STAR STITCH POUCHES
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Stephanie Jessica Lau

 

Denne trenger jo ingen forklaring og garantert du kjenner noen som kunne trengt en?

 

KIKI`s DELIVERY SERVICE
BOW HEADBAND

Gratis Oppskrift

 

 

 

 

 

* * * *

 

Er det ikkje typisk? Man planlegger en rolig dag for å komme litt “oppå” og ender opp med å gjøre litt av hvert!? Veldig ofte når hu mor holder på med noe, ja som å baker julekaker i ei ukes tid, så VOKSER det kraftig andre steder i heimen! Kjent fenomen eller? Iiiikkjeee sant!! Vel, her var på det på grensen til å klare å brøyte seg frem til vaskemaskinen og Dib hintet om at skapet var tilnærmet tomt! Å nei, eg syns ikkje synd på han for det er faktisk fult mulig å finne ut hvordan en vaskemaskin virker. På den andre siden vet eg at han har det veldig travel med både skole, trening og jobb og det er nesten ingen ledige timer i døgnet, men men. Nå har eg uansett vasket en maskin med klær og hengt til tørk og nå er vel sikkert den store maskinen med håndklær snart ferdig!
Dessuten har eg jo også ryddet og shainet kjøkkenet…som Ali nå roter til igjen! haha Han fant ut han bare
måtte lage ei kake han også 🙂 Blir jo spennende 🙂

Nå skal eg bare koke ei ny kanne med mens eg henger opp en maskin med håndklær
og såååå skal eg innta go`stolen å se serie!! Skal skjekke ut “Virgin River” 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei ganske fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg