JULETEPPE!! -Det fineste eg har sett!

Designet av Astrid Schandy

 

Ååå dette må vel være det ultimate Juleteppe til å slenge på sofaen? Eller kanskje som et sengeteppe? Det er inspirert av skandinaviske strikkemønster og akkurat dette er i bomull 🙂 Orginalgarnet får du tak i her i Norge om du vil, det finnes i hele 109 farger Her Inne 🙂 TENK å fått dette i gave, hæ? Nei nei, du rekker det nok sikkert ikkje til denne julen, men du kan jo starte nå for det er absolutt et “verdi” julehåndarbeid. Gave kan det bli evn neste år, eller du kan inkl det i egen julepynt til neste jul 🙂

 

 

 

Designet av Astrid Schandy

 

I oppskriften får du god forklaring på hva og hvordan 🙂
I følge oppskriften trenger du ca 4200 m til hele teppet, dvs ca 1,5 kg av orginalgarnet.

 

Astrid’s Interlocking Christmas Throw
Bildene over

 

 

 

 

 

Designet av Astrid Schandy

 

Savner du vår og sommer kan jo dette være noe å slenge ut på stuegulvet om du eller gubben
skulle bli “Værsjuk” *ler* Eller det kan være et koselig teppe til de minste i familien 🙂

 

Astrid’s Interlocking Hopscotch Throw

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag er eg trøtt, litt sånn sliten. Kjenner på meg at i dag orker eg ikkje fyke rundt her hjemme og gjøre det som egentlig burde vært gjort!! Har f.eks ikkje fått plantet alle avleggerne heller ennå…Eg har bare lyst å sette meg ned å perle eller strikke 🙂 Ja og så skal eg jo plukke ut 3 stk som eg skal sende en deilig gave til! Hvis du ennå ikkje har meldt deg på der kan du svingen innom å gjøre det HER! Gaven er enten en pose med
Opal Sokkegarn eller diverse Holst Supersoft 🙂

Tror bare eg lager meg litt kaffi til og tar en veldig rooolig start så blir nok lørdagen bedre etter hvert 🙂

 

 

LAG DEG EN FIN
DAG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg