~ JULETØFLER ~

Designet av Jessie Maed Designs

 

ARG!! Hva skjer!?!? Eg våknet 11:42 i dag!?!? Kan ikkje huske at alarmen har ringt en gang…Jaja, kan umulig være sur: Sola skinner og det er 0 grader + at eg snart må ut…Har vært på jakt etter noen sprøyteposer som er utsolgt på nett og butikk….fant noen på Jernia/Hundvåg (Et stykke unna) Kjøpte som klikk&hent…
så da må eg ut dit i dag, helst nå snart…

Men ok, tilbake til tøflene...Her fikk eg følelsen av en nostagisk og koselig jul, derfor måtte eg bare
snappe de med meg! Så skjønne og lune liksom.

 

 

 

 

Designet av Jessie Maed Designs

 

De havner nok i kategori “Tøfler” pga garnet, 2 tråder sammen gjør nok disse litt tjukke ja.
Et klassisk gammel mønster gjør det hele veldig koselig ♥

 

GR8 GINGHAM SLIPPERS
Bildet over
En størrelse

 

 

 

 

Designet av Jessie Maed Designs

 

Skulle du trenge et par votter i tillegg får du også de i samme stil 🙂

 

GR8 GINGHAM MITTENS
En størrelse

 

 

* * * *

 

 

Mandag altså, og 4.des….Bare fordi 4.søndag og julaften er på samme dag føler eg at tiden springer fra meg…Vanligvis 4.des har eg kommet langt på vei i bakinga fordi Fruktflesket allerede ble laget siste helga i november når 1.søn. i advent var…De må fikse den der kalenderen syns eg Ho Ho Ho

Panikk!? Nei nei, eg er for godt i gang til å kjenne på det, har kun bakinga igjen og min filosofi min er: En sort til dagen frem til du er fornøyd går helt fint. Skulle du sitte å klø deg i hodet over hva du skal bake, skulle ønske at du hadde noen nye ideér kan du bare ta en titt HER INNE så får du alt på et sølvfat –
Er bare å starte øverst og bake deg nedover 🙂

 

 

 

HA EN STRÅLENDE
MANDAG

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg