JULETRE – Det stiligste!

Designet av Bea King

 

ALTSÅ! Er det nødvendig å si så mye, egentlig? Frem med heklenåla og finn frem passende
garn i “Juletre-Farger”. Ja, rett og slett bare kos deg og ha det gøy!

 

 

 

Designet av Bea King

 

Fyll den opp med ca 500 gr ris/erter og den står som støpt. Den kalles en “Dørstopper”,
men dette treet her kan stå hvor som helst å få deg til å smile 🙂

 

CHRISTMAS TREE DOORSTOP
Bildene over

 

 

 

* * * *

 

 

 

Alt for tidlig opp i dag gikk! Våknet i 6 tiden og fikk ikkje sove igjen…Så typisk!
Som vanlig er det en del å ta tak i her hjemme så eg får komme i gang snart og heller bare kapitulerer rett ut på sofaen senere. Ellers, ja så driver eg på med “pepperkaker” da vettu og så langt ser jo det ganske greit ut. OM eg kommer i mål denne uka gjenstår jo å se, hvis ikkje så bare finner eg frem moppen og soper alt rotet ut i gangen og inn på vaskerommet, OG lukker døra 🙂

Strikkefronten? Gi meg en dag med fjernkontroll og serie så er Aamu ferdig! Føler eg har gnålt om den genseren i et år nå, UPS, ja det er jo et år siden eg startet snart…På tide å ferdigstille..Tar meg litt kaffi og legger en slagplan!

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg