JULEVOTTER

Designet av Briana Thompson

Julevotter? Of Course! Lekre er de i allefall og med pinne 2,25 og tynt garn blir jo det hele en nydelig affære <3 Her kan du f.eks KOoOSE deg skikkelig med Holst Supersoft, Finull, Røros Lamull, Tukuwool eller Jamieson&Smith Shetland Supreme Jumper O.l garntyper 🙂 ENJOY sier nå bare eg 🙂 

 

CANDY CANE MITTENS
Bildet over
Gj.Snittlig Damestørrelse

 

Designet av Briana Thompson

Eller, skal det være en pepperkake?
Samme tynne pinner og garn på disse! Ahaa tenk å hatt et par av disse tidlig klar i Julekalenderen til noen du setter pris på? *Neste år*

 

GINGERBREAD GIRL MITTENS
Gj.Snittlig Damestørrelse

 

* * * *

Midtveis i uka og snart helg! Jepp, dagene går og det nærmer seg JUL og ALT er fortsatt et salig KAOS! Nå gjenstår det bare å se når malerene kommer og HVA og hvor mye de gjør i dag, men eg HÅPER at Dib flytter inn på nytt rom til helga, eller i helga 🙂 Nå har han hatt et rom på halv 8 med veeeldig avgrenset plass siden midten av september og helt uten rom i 2 uker og det er ikkje alltid bare bare. Greit om me hadde hatt et hus med flere extra rom, men det har me ikkje! Dvs han bunkrer i stua og sover i dobbeltsenga sammen med Amira 🙂 Jammen godt de er gode venner og har det gøy sammen 🙂

I dag blir det en KJEKK dag for i kwell er Gradering JuHuuu Som vanlig er det utrolig spennende og eg krysser fingrene for at han består, han la seg sammen med teoriboka i går så pugging pågår 🙂 Fant forøvring samme teoribok på do da eg sto opp, vel, hvert eneste tilgjengelig minutt utnyttes hehe Han pleier å være en rezer i teori så eg vil tro han har stålkontroll der. Blir nok litt drilling når han kommer hjem i ettermiddag vil eg tro 🙂 Etter gradering er det FERIE fra trening! Det vil eg tro han syn er deilig for jammen har det vært mye dette året 🙂

Hmm nå er klokka i 11-tiden så da håper eg at malerene dukker opp snart og at de får gjort MYE i dag! Eg blir nok sittende her å strikke i mens 🙂 Dessuten må eg fikk kråkereiret mitt siden eg skal ut i offentligheten i dag 🙂 Me får tastes senere!

 

 

KOS DEG OG HA EN
DEILIG KOSEDAG

 

 

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg