Kaldt og Flott

ut på tur

 

Kom meg nå Ooomsider ut i dag da, etter at sola var ferdig med besøket kom eg meg på hjul! Det var meldt snø, men eg fikk en fin tur likevel, snøen kom da eg var på vei til bilen 🙂 Solastrand var veldig smal i dag! Bølgene gikk helt opp til starten av sanddynene 🙂 Dette opplever meg kun om vinteren, spesielt 🙂 Ellers var det ikke et vindpust, helt stille – Kun buldringene fra bølgene. Gikk greit med foten, faktisk har den det bedre med sko på! Kjenner det godt og det er akkurat som den ikke blir skikkelig varm, men det blir bra 🙂

 

 

 

Etter turen kjørte eg til Lyreco på Forus, det var det ruteblokka eg måtte ha…Endte opp med Millimeter blokk i A3, noe annet fant eg ikkje. Går fint å tegne mønster i den, Ahaa dette blir gøy, skal bli godt å få tømt denne ideen ned på papir *ler*

 

 

 

 

Var nydelig å komme hjem, ta chiligryte ut av fryseren og rett i gryta! Det ble varmt og godt mens eg freset meg på badet! Etter middag satte eg hardt mot hardt; Fotoboka måtte gjøres ferdig! Tilbudet går jo ut i kwell vettu….Jaggu kom eg i mål og nå er bestillingen sendt *puster ut* Tenker eg lager meg en kopp te og setter meg med strikketøyet, men eg planlegger litt mer på det der prosjektet mitt…Nå er alt garnet på vei i posten om ikke annet, så gjenstår det å se om fargene stemmer….Ikkje sant!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Rusle i vannkanten er aldri feil uansett årstid. Havet er så fasinerende. Deilig med “fastfood” når den er hjemmelaget. Jeg lager også opp ekstra når jeg holder på og fryser ned.

Siste innlegg