Kan det bli søtere?? – Oppskrifter

Designet av Mariana Cambur

 

Alltid en unnskyldning for å lage seg en søt pute og disse var jo absolutt i en klasse for seg! Sååå søte!
De blir jo litt som et kosedyra og garantert flittig brukt av de minste 🙂

Oppskriftene er enkle, dvs om du er fersk innen hekling vil de garantert ikkje by på de største utfordringene 🙂 Kan jo være flotte til å fylle opp en lekegrind med disse (Bruker egentlig dagens småbarnsforeldre lekegrind? Hmm Når eg tenker på det er det lenge siden eg har sett en i bruk? Vel vel, evn fyll opp lekerommet! 🙂

 

PILLOW SUN
Bildet over

 

 

 

 

 

Designet av Mariana Cambur

 

PILLOW MOON
Str 47 cm

 

 

 

 

Designet av Mariana Cambur

 

PILLOW CLOUD

 

 

 

 

Designet av Mariana Cambur

 

Altså!! En pute som dette, eg kunne fint putta
hele stjernehimmelen i min egen seng ♥

 

PILLOW STAR

 

 

Du kan selvfølgelig hekle putene i akkurat det garnet du vil, men alle sammen er heklet i Denne Type Garn 🙂
Eg har heklet noen Kosesauer i det garnet og det var overraskende utrolig herlige! ♥

 

 

* * * *

 

 

 

Ahaa koselig start på lørdagen! Sto opp tidlig og har skravlet med Amira i telefonen siden eg var på beina i dag 🙂 Alltid koselig ♥ Planen videre er å overlate ALT i heimen til min bedre halvdel, ryggen krangler og fingertuppene har sprukket (igjen!) Det med fingertuppene har vært et vedvarene problem og eg skjønner ikkje! Ikkje biter eg negler, eg er flink å smøre hendene, men de sprekker og neglene flusser.…så er det bra et par uker før det er på`an igjen. Har nevnt det fra legen, men han bare Hmmm og så blir det ikkje sagt noe. Lurer selv på om det en mulighet for at eg mangler noe? Skal til legen igjen om ei ukes tid og da skal eg grave litt mer
for det er ganske plagsomt.

Anyway, tror bare eg skal svinge innom dusjen og kickstarte dagen!
Har mange planer og ting eg bare må teste ut, like greit å komme i gang 🙂

 

 

LAG DEG EN FIN LØRDAG!
Det skal eg 🙂

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg