Kan melde om veldig lokal snøstorm!

Reklame | Rito Hobby

 

Det var kaldt å pynte ute i dag og med “falske” negler ble det et hekkan med den Nanotapen! (Å ta av plasten på baksiden…) Derfor satt eg i år inne å klistret alle figurene med tape før eg etter hvert gikk ut og inn til det var ferdig – Det tok noen timer ja, men nå er eg i det minste ferdig ute 🙂 Sløyfen og kransen på døren er nytt av året – ble slettes ikkje som eg så for meg, mye mulig den blir endret på etter hvert – Sløyfa er eg godt fornøyd med da 😀

 

 

Alt av perler og brett har eg fått fra Rito Hobby.
Pynt ute er perlet i Hama Midi

 

 

 

 

Figurene på kransen er perlet i Hama Mini
Skal ta litt bilder i dagslys 😀

 

 

 

 

Rudolf er også ny av året –
Mønsteret på den finner du i Denne FB Gruppa 😀

 

 

 

Narren min, den må jo være med – Uansett hvor rar den egentlig er haha
Mønster på denne finner du HER INNE og litt HER – Helt Gratis t.o.m

 

 

 

 

Disse 2 har sin faste plass 3.jula på rad.
Mønteret finner du hos Karens Perler

 

 

 

 

Muligens eg må forlenge murveggen til neste år?
Mesteparten av figurene er perlet fra boka Perlejul 😀 (<—Black Week TILBUD!) “Snøstormen” har eg klistret opp med Elefant Not, orket ikkje så mange småbiter med Nanotape! *ler*

 

 

 

 

Sånn ellers? Ja bortsett fra at eg nå er kaputt? Til neste år ønsker eg meg Punktlys! Om det finnes da! Hadde vært så mye bedre om man hadde en og en pære som lyste Ho Ho Ho I morgen er det en plan om å “ta” stua! Når stua er ferdig faller resten på plass etter hvert, kjøkkenet må være ferdig før eg begynner å bake, 1.des er jo ikkje før neste torsdag så der har eg god tid 🙂 Nå må eg ha meg noe mat!

 

 

 

GOD JUL!
(haha)

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg