~ Karamelliserte Valnøtter ~

 

Bare for å nevne det først så stenger både Rema og Kiwi kl 23:00 dvs du rekker fint å svinte ned å kjøpe deg noen poser valnøtter!! Woop Woop! Kunne jo ikkje passet bedre når det er tilbud på valnøtter! Nå kan du virkelig lage noen snadre julegaver! Det var gjort på….tja…ca 10 min + steketid som slettes ikkje er for lenge 🙂

Har du unger? La de pynte noen tette glass mens du svinger nøttene, ja for du kan jo prøve deg med andre om du ikkje er så glad i valnøtter – Eg skal teste ut litt diverse når eg virkelig setter i gang på kjøkkenet 🙂

 

 

 

 

Dette var ALT for godt! Jaggu er eg glad for porselentenner akkurat nå *ler* Ingen ising av sukker (honning) i mine tenner *ler litt til* Anyway, oppskriften plukker du med deg HER INNE! Lykke til og kose deg –
Nå må eg komme i gang med perlinga her!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
      1. Tja, ikkje godt å si – Første gang eg lager de. Vil nok tro de holde en stund i allefall, eg lager snop av forskjellige typer som eg pakker etter hvert beregnet på gaver, har alltid går helt fint. Mulig det går an å spørre på den siden hvor oppskriften er 😀

Siste innlegg