Kaster du Restegarnet??!

 

Er du en av “de” som bare kaster alt etter hvert som det blir produsert?? Rett og slett begraver restegarnet??
Hmm på tide å legge om vanen? hehe Du som kjenner meg vet at eg elsker alt av dill og dall, ja egentlig sånne ting som er helt unødvendige og kan erstattes av noe som ikkje koster penger….F.eks en tom dorull!? Vel, eg elsker det og er som regel kjapp med å få ting eg faller for i hus 🙂 Dette skjedde forrige uke – IGJEN – Var jo innom hos Silver-Fox å scrollet litt, og der vettu…GRAVSTEIN til restegarnet er jo helt perfekt! Kjempekult, men nå digger jo i grunnen eg alt de har i nettbutikken MoHaaa Eg trenger ikkje nødvendigvis bruke tingene for de er jo supre til pynt også, eller som statister på bilder/film, ikkje sant?

 

 

 

 

Kjøpte meg en pakke med 5 Gravsteiner eg – En fin og ikkje minst dekorativ måte å bevare restegarnet på 🙂
Fra før av har eg jo en
Flokk Sauer – De pryder den ene hylla her ♥

Min mening om Restegarn kan du evn sjekke ut Her Inne….

 

 

 

I dag skulle eg jo ut å kjøre mor mi til legen så eg hadde ikkje all verdens tid her på Hobbyrommet før eg gikk. Så ja, da ble det litt dilling da vettu, fikset meg 2 kjappe oversikter på de 2 pågående strikkeprosjektene 🙂 Greit det om eg skulle gå tom for en farge underveis. Holder på å bearbeide mor mi om hun vil strikke dette teppe da…Hun virket ikkje helt gira for å si det sånn, vonde fingrer, men de trenger å bli brukt 🙂 Det er både eg og legen enig om. Det er ikkje bare det at eg vil hun skal strikke det teppe, men det hadde vært kjekt/godt å ha et teppe som hun har strikket for det kan jo leve i mange år! ♥

 

 

 

 

Etter legen dro me ut til Forus og Staples (Min favorittbutikk!!!) Eg skulle bare inn å ha ei A3 blokk + ei A3 blokk med fargeark og Fine Line penner. Sist eg kjøpt en slik penn var på ARK, kjøpte 0,5 mm og betalte 89 kr!! Hmm Dette er akkurat de samme og de koster kun 38 pr stk + Staples hadde mange tykkelser! YES! Skal du drople er det greit med gode redskaper, du finner de HER INNE 😀 Du kan selvfølge drodle med tjukke pennere også,
men eg liker det best syltynt!

 

 

 

 

Ja jooo da, glemte jo å kjøpe A3 fargeblokk.…så da måtte eg innom Nille her i Tananger, men de hadde bare A4 størrelse…veeel...mulig eg har noe her i skuffa mi, men du vet hva annet de har på Nille?

 

 

 


Veeel, nå har de ikkje flere! *Kjekt å ha*

 

Planen nå er å bare sitte her inne å slappe av, ja eg er på Hobbyrommet – Eg har jo den beste Gamingstolen så det er intet problem. Dib stakk akkurat ut og skulle på kino med Amira og Eirik så da flytter eg ikkje inn i stua før Farmen starter. Apropos Farmen…det er i grunnen lenge siden eg begynte å bli lei det programmet, men vettu? På søndag fikk eg i grunnen nok…Stjeler man virkelig på markedet?? Da er det jo ikkje vits å jobbe seg ihjel for
å klare oppdraget for å få 20 kr…? Kan jo bare stjele! Det var UUUSMAKELIG spør du meg. Hvis det ikkje får noen form for konsekvenser dropper eg Farmen fra nå av…..

Lensmannen bør komme med lenker å sette de skyldige i fangehullet hehe

Men ok….

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Kanskje gapestokk i stedet for fangehull? Eller muligens det å stjele på TV i beste sendetid er en slags gapestokk? Vel dier litt om moral

    2. Er helt enig vedrørende Farmen og stjelingen på markedet. Men jeg tenker som så, dette forteller veldig mye om både de som sto for stjelingen og de som applauderte da de kom tilbake med tyvegodset. Det forteller jo også en god del om tv2 som tydeligvis syns at dette er greit. Det blir ikke noe konsekvenser av dette. UHØRT!!! Virker som at deltakerne i Kjendis Farmen kan tillate seg hva det måtte være uten at det blir gitt noen form for reaksjon. Men i den med “vanlige folk ” der er det ikke mye rom for sånne ting. Den eneste voksne i denne saken var Kjersti Grini.

Siste innlegg