Kjære Mette!

Foto: “tjuv”lånt fra Mette

 

Tror bare eg begynner med å si TAKK! Takk for det du gjør, Takk for at du orker, Takk for at du rett og slett ofre deg! Etter hva mangen av oss har sett tidligere så kan jo en kamp som det du har startet nesten sammenlignes med å legge hodet på en hoggestabbe. Det du må vite er at kampen du nå kjemper betyr MYE for mange og du står slettes ikkje alene! Ganske mange har prøvd før deg, men det har bare dødd ut hver gang. Grunnen til det er fordi løgn og bedrag (+ mye skriking/hyling) har vunnet gang på gang. At man skal klare å vinne noe med å spre løgner, trusler (Ja og til tider gjennomføring av trusler), manipulering av verste sort, lovnader som ALDRI blir holdt – For at en person skal kunne klare dette trengs det 2 ansikt. Utad kan man fremstå som et offer og høste sympati eller smile og fremstå suksessfull mens man serverer løgner for å glatte over galskapen, selvfølgelig går mange 5 på og så er det resten av oss som fremstår som idioter når me sier at personen rett og slett er “farlig”.

Jordskjelvet som ble meldt på fjorårets kvinnedag uteble, ja uten så mye som et rist! Eg har noen ganger prøvd å fortelle deg at å ta “snarveien” som du valgte ved å melde deg på ABIP ikkje var særlig lurt. Men vet du? Eg skjønner at du gikk i forsvar, eg har sett det mange ganger når andre har gjort det samme. Derfor er eg nå så ufattelig glad for at det er nettopp DU som har laget et helvetes jordskjelv i år! Ikkje bare et skjelv, men et skikkelig saklig og ryddig et også! Måtte etterskjelvene komme i tur og orden. Siden de, eller den om du vil, som BØR legge seg flat å beklage mest sansynligvis sitter stille i båten hadde det passet fint med en aldri så liten sunami,
på Glomma kanskje?

Når eg ser hvor mye HAT det er i kommentarfeltene over alt (Eller, hatet –>Kritikk, blir slettet og det er kun hjerter som blir godkjent) et hat som oftes er rettet mot oss som vil rydde opp i all galskapen som har pågått i flere år, kan eg jo bare tenke meg hva som kommer din vei. Du må for alt i verden IKKJE bry deg, en dag, vil lyset gå opp for noen av disse også. Veldig ofte er det flaut å innse at valgene man tok var helt feil, i nuet er det lettere å bare følge en mentor som overhodet ikkje burde vært en mentor…

Så ja, selv om du garantert vet det så ville eg bare si at det du gjør er VIKTIG! SÅ VIKTIG! Håper bare at allmennheten, media etc tar dette på alvor og at det blir ryddet opp en gang for alle. Håper at du opp i det hele tar TIME-OUT! Logg deg av alt og ta pauser for dette SKAL du komme seirende ut av til slutt. Du har mange som støtter deg. Fortsett å hold deg saklig og rolig (Det er i allefall slik du blir oppfattet) – Begynner man å hyle og skrike, ja da har man tapt så la andre ta seg av den biten 😉 Måtte rettferdigheten endelig vinne!

 

 

 

TAKK!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg