KJAPPE OG TJUKKE LUER

 

Designet av Seoige Crafts

Pakkenød? Trenger du å få fart på noen skikkelig kjappe Julegaver som ikkje trenger mer enn en kwell eller et par formiddagstimer? Da har du 2 her! Bruk flere fargekombinasjoner og du sitter igjen med en haug med flotte varme gaver 🙂

Et skikkelig herlig garn som kan brukes til disse luene er ANDES (<—Nå på tilbud!)
det skal strikkes på pinne 9 og 10 så eg tuller ikkje når eg sier at dette går kjapt og hvis du brukes Andes garnet blir luene skikkelig gode og varme!

 

THE NOLLAIG
Bildet over
Voksen Størrelse

 

Designet av Seoige Crafts

 

THE REILTIN
Voksen Størrelse

 

* * * *

Først NÅ har eg fått vært på badet å stelt meg!! Hele dagen rett i dass rett og slett! Kvalmen har stått på uten pause så det var vanskelig å komme seg på butikken. Joda, Ali tilbød seg flere ganger om å gå, men eg ville bli med for å lufte meg litt så OMSIDER kl halv 4 kom me oss avgårde! Fikk kjøpt det eg trengte og satte i gang å koke Ingefær når me kom hjem. Mens den sto å trekte tok eg meg en lang dusj for håret måtte absolutt vasket! Har nå fått i meg et halv glass ingefær så kvalmen gir seg nok etter hvert! Det viser bare at det hjelper! Bare for å gjenta litt: Eg har slitt med kronisk (lammende??) kvalme siden 2001 og det eneste som klarte å dempe det var Afipran. Nå de siste årene har det blitt dokumenter flere og flere bivirkninger på Afipran (Eg hadde mye rykninger/skjelving i hendene og spesielt fingrene)så eg begynte å prøve meg frem med litt sånne naturlige greier! I midten av januar i år kokte eg meg min første ingefærshot og begynte å drikke det hver dag! Eg begynte å trappe ned på Afipran og bivirkningene begynte å gi seg  samtidig som kvalmen bare mer og mer borte!! Siden har eg drukket en shot morgen og kwell! ANBEFALES!

Min egen oppskrift finner du HER!

Eg har fått NYDELIG garn i posten i dag, men trooor du ikkje me glemte å hente det når me var ute?? Typisk og HELT utrolig! Jaja da får eg bare kose meg videre på den deilige julegaven eg holdet på med 🙂 Får hente garnet i morgen 🙂

 

 

NYT KWELLEN
DU OGSÅ!

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg