Kjappe, tjukke og…..ENKLE!

Designet av Ann Budd

 

Om behovet for sokker kommer i flertall ville eg jo ikkje anbefalt sokker på pinne 2,5 – Nei nei, det tar for langt tid! Sokker som strikkes på pinne 5 og 6, ja de går fort de, me snakker fort en masseproduksjon 😀 Trenger du f.eks nattsokker så strikker du denne typen, gjerne i tjukk deilig alpakka,
skal jo uansett ikkje går rundt å vandre på nattsokker.

 

 

 

Designet av Ann Budd

 

Hvis sokker står som en skrekk for deg fordi du tenker at du ikkje fikser det? Ja, da er det denne type sokker du starter med. De er overkommelige og tar slettes ikkje en evighet å strikke. Hælen er vel kanskje den som stopper flest fra å ferdigstille et par sokker, disse sokkene har en enkel hæl som er lett å skjønne – Kjør på sier eg bare!

 

COZY UP SOCKS
Bildene over
3 størrelser

 

 

* * * *

 

 

 

Nei nei nei, vettu ka eg trooor? Sommeren er over….sukk….I natt måtte eg redde inn en del av “trærene” mine fordi det blåste sånn! Likevel var det så varmt at eg flyktet inn i Dib sin seng fordi der kan eg ha 2 vinduer åpent – Var helt nyyydelig fordi det blåste rett ned på putene! Selvfølgelig er ikkje Dib hjemme haha Ja det skulle tatt seg ut at mamma`n kom rømmende inn i senga hans *ler* Eg tror dette er den dårligste sommeren noen sinne for grønnsak“hagen” min….sukk…Det er jo like mye arbeid for meg om den er dårlig eller bra, så eg skjønner virkelig fortvilelsen til bøndene når det er ræva avling! Det er trist, for normalt sett så har det jo bugnet av go`saker her hos oss. Jaja, eg kommer garantert til å plante like mye igjen neste år. Det har blitt en del agurker da, men nå har jo de stått inne i drivhuset, kanskje eg må få et sånn drivhus til? Ja til neste år? Hmm noe å tenke på…En annen ting eg vil ha til neste år er muligheten for et tak over grønnsakkassen! Et forhøyet tak på en måte slik at eg også bare kan lage skygge, er jammen ikkje alltid bare bare med steikende sol hele dagen heller. Jaja eg får stelle fint med blomstene nå slik at eg har de lengst mulig, det kom heller ikkje en eneste Clematis blomst! Plantene har vokst  mye, klatret og koset seg, men ikkje en blomst! Ikkje ennå i allefall. Passjonsblomsten er den som imponerte mest!

Men ok, nå er eg straks klar for å innta Hobbyrommet og i dag skal eg blande gips!

 

 

HA EN FLOTT LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg