Klarte ikke å vente!!

Designet av Strikkelisa

 

Aha her er den vettu, ja, genseren eg ikkje klarte å vente på! Denne genseren kom i kjølvannet av Skorsteinsgenseren som eg falt så hardt for og fikk rimelig fort på pinnene! Ja du kan jo ta en kjapp titt HER om du vil 🙂 Ja den ble jo ganske enkelt helt perfekt, noe som også genseren over her er og eg kjenner
eg får “griller” i hodet og tåler ikkje stort mer nå *ler*

Den ser jo skikkelig deilig ut og det ligger jo an til at årets påske blir den første hvor man slettes ikkje fryser haka av seg! *dårlige barndomsminner og kan vel takke acrylhalsen for det*
Dette er virkelig en kosegenser med store bokstaver!

 

Designet av Strikkelisa

 

Bare tenk følelsen av å strikke den i DETTE GARNET!?! Deilig, ikkje sant? Så lenge du forholder deg til strikkefastheten sånn ca i det minste kan du jo bruke det garnet du liker best.

Strikkefastheten er forresten 13 m/ 21 row = 10 cm, her snakker me kjapp genser!

 

YTTERGENSER
Bildene over
Fra 86 cm til 120 cm i overvidde

 

 


Som sagt, eg klarte ikkje vente på denne “Yttergenseren” så eg la opp til en Skorsteinsgenser til meg selv siden de ikkje er så ulike. Nå der i mot har jo denne havnet på vent…Det skjer jo alltid noe, ja som at Amira ønsket seg en kjole, eller tunika er mer riktig! Deilig er den okke som og NÅ er framstykket ferdig ⇓

 


JuHuuu Det var eg i mål gitt og det mest magiske er jo at ALT har stemt, hver en maske er riktig! Dvs at eg har ikkje jukset en eneste maske haha Det hender jo at det skjer, men denne gikk som smør å strikke. Hel lengde her er 76 cm så det blir en lang og god tunika/minikjole til Amira 🙂 Skikkelig deilig! Bare for å få en liten forandring skal eg nå legge opp til et erm, aha ja det skal bli herlig 🙂 Ikkje minst kommer det til å gå kjapt!

 


Bare kjapt over til noe annet! Sjekk der du, nå skjer det saker og ting og det er skikkelig gøy! De 3 nederste pottene er Spansk Chilipepper og den oppe til høyre er MiniMelon 🙂 Basilikum`en har også så vidt spirt, det samme har også den gule Minimelonen, men det er så vidt eg kan se det, men de kommer!! Woop Woop!
Nå må bare våren få slippe skikkelig til slik at eg kan få alle de andre frøene
i kassen ute så blir det nok en bolle salat til slutt!

 

Ellers nå i dag? Vel, eg har startet på en ny serie: I Zombie! Jepp, eg ser på Zombie film! Å nei, det er ikkje som du sikkert tror for den er FAKTISK kjempekjekk! Tro det eller ei, en liksom helt vanlig krim/drama serie,
ja og med en helt vanlig Zombie eller 2 – Ikkje verre enn det 🙂

 

Så nå skal eg tenne noen telys, snurre serie og legge opp til det første ermet,
Ka ska du gjør??

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
BEHAGELIGE KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyde Vibbedille 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg