Knalltøft og Gratis Teppe

Designet av Michelle Greenberg

 

Hvis du liker å hekle er dette et teppe du kan hekle rimelig kjapt, i løpet av påsken kanskje? Frem og tilbake uten for mye mikk makk, her er det vel mer fargene som kan “gjør” hele teppet 🙂 Eg kunne tenkt meg det i akkurat de fargene som er på bildene her – Skikkelig flott!

 

 

 

Designet av Michelle Greenberg

 

Teppet er heklet på nål nr 5 så ja, det kan gå rimelig kjapt 🙂 Prøvde å skjønne meg på garnet som er brukt, kjenner ikkje noe av det. Orginalt er det heklet i acryl og eg vet at den type garn oppfører seg andeledes i forhold til f.eks ull. En maske av ull tar noe mer plass for å si det sånn, men forholder du deg ca til heklefastheten vil du få oppgitt størrelse. Størrelsen er vel kanskje ikkje sååå farlig 🙂

 

 

THE BOHO STRIPES BLANKET
Bildene over
Str 121 cm X 152 cm
Gratis Hekleoppskrift

 

 

 

 

 

 

Heeele dagen har eg ventet på pakken med perlebrettene!! De kom til Stavanger i morges, men de ble ikkje plinget her nede på posten før i 17 tiden! Eg hoppet  i bilen med en gang, fikk samtidig sendt premiene fra Påske Kwissen så da skal de være fremme i løpet av uka 🙂 Prøver så godt eg kan å holde det eg lover 🙂

Vel vel, eg har fått klikket på ei rad til med perlebrett og var nødt for å snu hele perleriet fordi det ble bredere enn bordet! Jepp, det blir ganske stort! Nå har eg montert opp 24 plater, å nei eg har aldri strøket noe sååå stort så dette blir jo uanstendig spennende!! Tja, skal ta å legge noen perler før eg setter
meg stille og rolig ned med strikketøyet 🙂

 

 

LAG DEG EN
GOD KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Aha.. Der så jeg hva perleriene dine blir. Lurte først på om det skulle bli en klovn med rysje krave.
      Spennende….
      Nå lukker jeg øynene for alt det nydelige du finner frem av oppskrifter, det hoper seg opp med prosjekter.😊😊😊😊😊😊

    2. Da var jeg her igjen… jeg trur jeg så hva det var. Men skal vel ikke røpe det.. eller….

Siste innlegg