Kokkejævel er avslørt..!

Designet av Amalie Nerenst

 

O`la la heeelt i mi gate! Eg elsker sånn som dette, dog var denne noooe smal i størrelsen, men likevel: Lekker og helt herlig! Er du av en nettere figur enn meg, eller kanskje du kjenner noen som er det, vel…Da syns eg du skal strikke en sånn en 🙂 Eg har en oppskrift i systemet mitt som eg lenge har drømt om å strikke….DENNE, striper er jo helt perfekt! Kunne fint hatt striper på alt eg!

 

 

 

 

Designet av Amalie Nerenst

 

Orginalt er denne strikket i DETTE CASHMERE GARNET….Jadda, fint skal det være og garantert helt himmelsk! Kan jo nevne at i den minste størrelsen vil den koste 3042 kr og i den største som eg i tilfellet måtte klemt meg inn i…6084 kr…Yes yes…Men fortvil ikkje! Denne kan jo så absolutt strikkes i annet garn, selvfølgelig kan den det! Woop Woop! Strikkefastheten på plagget er 23 m/34 row. Hvis om atte eg skulle strikket denne ville eg prøvd meg på enten Mine Sterk eller Sterk 🙂 En av grunnen for det valget er jo selvfølgelig fordi at neste halve garnhylla mi består av det garnet for tiden, men også fordi dette er et garn eg uten problem kan ha rett på kroppen 🙂 Prøvelapper er alfa og omega for et perfekt resultat 🙂

 

 

YOU LOOK LIKE A DREAM ONESIE
Bildene over
Str XS til XXL
(Liten i størrelsen…sukk…opp til 100 cm i overvidde)
Dansk/Engelsk strikkeoppskrift

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

YESSS! Nå er det HELG, det blåser og regner ut – Rett og slett ganske surt, men eg er lykkelig fordi det ikke var me som fikk snø i dag! *ler* Både i morgen og på søndag skal det være full sol hele dagen og opp mot 10 gr. JuHuuu Bedre kan me ikke få det, bortsett fra litt flere grader, men det kommer! Blir nok en tur ut i morgen og på søndag blir det flott topptur med søs – NICE! Men nå? Tja, eg kan love både strikking og maling fra min kant, koser meg og timene flyr her på Hobbyrommet. Har så vidt begynt å planlegge til Årets Julemesse i november så eg har litt dubbeditter og dill på vei i posten, kan ALDRI starte for tidlig når det gjelder jula…tenker eg 🙂 Dessuten har eg fortsatt ikke landet 100% på hva eg skal stille med i år….Har skjønt at noe må eg holde hemmelig haha Så lnoen av mine figurer på andre bord også i fjor….*fniser*

Ahaaa du lurer på hva Kokkejævelen hadde med dette innlegget å gjør? Ingenting, eller...? Eg har bare brukt han til det har er best på….CLICKBAIT! *humrer* Kan jo like godt være ærlig
å ikke bare pakke han inn i et pseudonym….

 

 

 

HA EN STRÅLENDE FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

7 kommentarer

Siste innlegg