KoseJakke i Store Størrelser

Designet av Kristen Finlay

 

Mer enn nok rille her til at eg faller pladask, og vel så det!! I tillegg er den strikket i alpakka, nærmere bestemt FLOOF DK – Se på de sarte og bare så nydelige fargene da! Eg vil ha en i…hmm…Grønntonene, de blå, kanskje en i de røde/lille, men definitivt en i de grå – Eller, kanskje en i hver bare for å gjør det hele uproblematisk 🙂 Dette var en skikkelig inner 10`er hos meg og eg lagrer den på et blunk, eller kanskje eg bare like godt skal kjøpe den med en gang? Ja få den inn i iBook så ligger den klar 🙂 *klikk-klikk og da var det gjort*

 

 

 

Designet av Kristen Finlay

 

Strikkes kjapt og greit Top/Down uten knapper eller vrangborder – Kun lekre I-Cord avsluttninger, blir sjeldent bedre enn det når jakken heter Cosy ♥ Strikkes på pinne nr 5 med en strikkefasthet på 17 m, ka skal man si? 2-3 kweller og en god serier? Jepp, der har du oppskrifta vettu. Så? Hva sier du, skal me strikke oss en skikkelig digg kosejakke? Perfekt til kjølige sommerkweller og ikkje minst til høsten over pysjbuksa ♥ Love IT!

 

COSY
Bildene over
Fra str 118 cm til 194 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

JØSS! Sov nesten 8 t i natt uten å stå opp for å tisse!! Det har ikkje skjedd på ei uke så da er nok det verste over, siste dag med Antibiotika i dag og eg håper det blir leeenge til neste gang 🙂 Fikk tlf fra Dib da eg sto opp og alt er bra og de har hatt det kjekt, snappet med han også i natt før eg la meg. Da var han sååå trøtt! Han hadde jo være oppe siden kl 05:00, 8 timer på jobb og rett ut når han kom hjem. I følge rapporten som Politiet la ut her i Stavanger har det gått fint. De hadde fått inn ca 20 klager hvor nesten alle dreide seg om høy musikk! Hmm da tenker eg litt sånn: “Hva er det å klage på? Aldri opplevd natt til 1.mai før og kanskje aldri vært Russ?” Hvis DET er det eneste Politiet kan rapportere, ja da har me jaggu ikkje mye å klage på – Syns eg!

Ute skinner sola og det skal opp til 10 gr, det lover jo bra for de som skal ta mest mulig knuter i dag *ler* Eg tenker eg tar en rolig lørdag, ja en sånn skikkelig rolig lørdag siden forrige lørdag bokstavligtalt gikk i dass! Etter at eg raidet litt her hjemme i går kan eg egentlig slappe av på den der ryddefronten også. Blir nok perling og strikking
i en salig blanding utover dagen 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTT LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Å den jakka så jo bare helt herlig ut, kanskje det rosa garnet blir perfekt her «tenker» Må regne litt.
      Så godt å høre at natta har forløpt rolig, de lager jo minner for livet så litt høy musikk må man da tåle.
      Ha en strålandes lørdag

    2. Den jakka er kjempefin, tror jeg skal prøve å strikke den. Godt du er bedre ☺.
      Lag deg en flott søndag .

Siste innlegg