Koselige Sommerkvelder

Designet av Tanja Steinbach / Foto: Olaf Szczepaniak

 

Har du hage med trær og små kroker? I så fall misunner eg deg! Tenk å laget en haug av slike lykter, putta tomme tacosaus glass opp i og lyst opp hele hagen!? Ahaa det kunne blitt en magisk stemning ut av det! Har du litt overbygg på en terrasse? Arg, det vil eg også ha!! Kan blir en fin liten krok der også 🙂

 

 

 

Designet av Tanja Steinbach / Foto: Olaf Szczepaniak

 

Slettes ikkje noe hokus pokus om du vet hvordan du bruker heklenåla. At oppskriften er på tysk går sikkert også greit 🙂 Det er bare å finne seg noe passende garn og stålsette seg 🙂

 

WINDLICHTER
Bildene over
En størrelse
Tyske Hekleoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Akkurat nå er det sol fra skyfri himmel og 14 gr, det er neste så eg får lyst å plante på terrassen….men så sjekker eg været og om et par timer skal det tydeligvis plaskregne…? Javel…Ok! Skal ut å fikse litt for mor mi og etterpå blir det vel å fortsette å ferdigstille på Hobbyrommet 🙂 Eg må gå inn for å dempe min egen idémyldring,
noe som slettes ikkje alltid er like enkelt...*humrer*

Tror bare eg kommer meg på beina å starter dagen!

 

 

HA EN FIN DAG
DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg