Snart ferdig pakket!

 

Nå begynner det virkelig å nærme seg!! Har begynt å pakke inn en del av tingene, venter på noen større cellofanposer i posten (Kanskje de kommer i morgen?). Uansett greit å ikkje vente til siste dag!

Det er de som syns det er litt overkill å bruke penger (blir jo litt) på denne type innpakking, men altså, hør nå her: Uansett tilstand på et produkt, presanterer du det godt nok så får du solgt det – Sånn er det bare! Du har vel hørt om de som er sååå dyktige selgere at de kan selge sand i Sahara? Vel, litt selvskryt, men eg var en gang den selgeren og vet absolutt hva presentasjonen har å si. Eg ble Topp 3 Telefonselger i Norge  1991 og -92, *ler* Vet nå ikkje helt om DET er noe å skryte av for alle hatet jo telesonselgeren som alltid ringt midt i middagen hehe Men ok, eg mener selv eg var en hyggelig selger og mang en god samtale tok eg meg tid til 🙂 Solgte lodder for LHL, Barnekreft og Redningskjøyta. Premien eg vant som beste selger var en weekend på Feiringklinikken 🙂 En noe spesiell, men spennede helg! Fikk være med på en åreblokking!! Jadda! Etter noen år med det jobben eg som annonseselger i Radio1Stavanger, jepp….Eg jobbet sammen med Kristian Valen, jadda neida så…kanskje heller ikkje noe å skryte av, men egentlig en koselig fyr…Etter det igjen ble eg salgsjef i Foreningen for hjertesykebarn før eg begynte å studere igjen i en alder av 26. Etter endt utdannelse var eg Grafisk Designer og startet egen designfirma, Ketyr Design og der fikk eg jo også brukt for salgtallentet mitt 🙂 Eg måtte jo presantere mitt eget produkt på best mulig måte og det gikk bra, satser på at eg har en restevne igjen og at det ikkje flopper helt på Tananger Dagene. Det skal nå i allefall ikkje stå på innsatsen 🙂 Grugleder meg *ler*

Alle de noen å 40, nesten 50 Blomsterpinnene skal pakkes inn som klovnen over 🙂 

 

 

 

 

Før eg gikk til frisøren i dag (kommer tilbake til frisøren i morgen!) pakket eg alle Badeendene 🙂
På hjertene står det: “Designet av Anja Takacs, Laget av meg”.

 

 

 

 

Alt av armbånd, dill, magneter, binderser, kakepynt og nøkkelringer er pakket i små cellonfanposer. Alle cellofanposene har eg kjøpt hos Congratulations og de kan eg trygt anbefale,
gode poser (ryker ikkje) og lynkjapp service 🙂 

 

 

 

 

Ble en del nye armbånd ja, mesteparten er i Heishi perler +
i en kombinasjon med andre perler 🙂 

 

 

 

 

Ble kun 1 jakke og den er ferdig

 

 

 

 

Blomstene skal selvfølgelig pakkes fint inn med sløyfe og det hele.

 

 

 

 

Papegøyene like så.

 

 

 

 

Boksene skal både fylles og pakkes 🙂
Fin liten gave dette vel?

 

 

 

 

Har 3 slike sauer og vurderer å ta de med, mest for å vise egen allsidighet 🙂
Har mer enn nok garn til å evn hekle meg nye 🙂 

 

 

 

 

Det har også bli flere magneter etter at dette bildet ble tatt, har vel en ca 160 stk tror eg 🙂 Har fortsatt noen ustrøkne sommerfugler som eg må fikse til, muligens eg perler et par til, men nå flyyyr dagene! Ut en tur for mor mi i morgen, handling igjen på torsdag, sååå skal eg tilbake til frisøren på fredag for å delta på noe sminkegreier (spennende, kommer tilbake til det – Det er sånn kundedag) og i helga skal eg til Amira 🙂 Målet mitt er å gjør mest mulig fra nå til eg legger meg natt til lørdag 🙂 Jadda, det går nok bra!

 

Men nå?
Ja nå skal eg komme meg i seng! Selv om det er helt nydelig å være hos frisøren blir eg jo sliten. 4,5 t er lenge, men egentlig så flyr tiden. Blir mye skravling og kos underveis 🙂 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Hej gro

      Jeg laver også smykker, men ikke i fimo og acryl, jeg laver i ægte perler, og krystaller, og ædelstene.

      Husk at have sprit og lommetørklæder med, det er til at spritte af løbende, så tingene altid er rene.

      Du skal pakke dine ting, de tunge, i en kuffert, den kan du sætte under bordet.

      Du skal købe blomster til at pynte med, det giver noget pænt og levende på bordet.

      Du skal have masser af mønter med, der vil være mennesker som vil betale kontant.

      Du kan med held have et spejl, der er altid nogle som vil se i et spejl. Jeg har altid mindst 3 spejle med, de kan stå rundt omkring

      Husk klude til rengøring.

      Du skal huske silkepapir, det der tynde i flotte farver, hvis det skal pakkes ind til en gave.

      Uha det blev en lang liste, uuhhh Husk kaffe og en stol.

      Hilsen jannie

    2. Dette blir spennende, å se hvordan det går på Tananger dagene.Lykke til.

    3. Jeg var en gang en rimelig god stoffselger, ja gardinstoffer og slikt. Enig med deg i at presentasjon er veldig viktig. Cellofanen tjener du nok raskt inn igjen.
      Blir spennende å se hvor mye du får solgt. Du har jo nesten nok til å starte egen butikk.

Siste innlegg