KosePose – Gratis Oppskrift

Designet av Nancy Anderson

Denne skulle absolutt DibHassan hatt da han var liten! Alltid når me skulle se film kom han dragende på dyne
og pute, det var tide for sofakos! Det vanlige var at han stort sett sovnet den første halvtimen og det hadde vært så mye enklere å fått han inn i seng om han lå i en slik “KosePose” 🙂 Syns virkelig dette var en god idè! Tja, kanskje noen kunne fått en sånn i Julegave? Du trenger jo ikkje akkurat hekle Emoji figurer til å pynte med, bruke favoritten til barnet. Kanskje de liker en bestemt Superhelt? Spiderman? Aha det hadde vært pørfekt til DibHassan 10 år haha Nå er eg dog litt mer usikker…Tror uansett han hadde fått litt sjokk om eg heklet en til han *ler meg ihjel*
Eg der i mot? Hvorfor ikkje tenker eg, pakker meg stadig vekk inn i et godt ulteppe om vinteren.

Uten at eg egentlig har regnet på det kan eg tenke meg at Lima, Nepal eller Alaska kunne vært et flott garn å hekle den i 🙂 Akkurat størrelsen trenger jo ikkje være 100%, du kan jo bruke ideèn og lage en etter eget hode
og den størrelsen du måtte trenge

 

EMOJI SNUG SACK
Bildet over
2 Størrelser
Barne str 68 cm X 117 cm
Voksen str 81 cm X 147 cm

 

* * * *


Jadda, Dib har ferie så her har du han haha Jepp, han er fortsatt på mitt Snapchat kart og der skal han også være frem til han er 18. Da står han fritt til å Ghoste meg om han vil, men han har ingenting å skjule sier han så da får me jo se 🙂 Han trener mye, nesten hver dag, i allefall om han ikkje jobber. Eg gleder meg vanvittig til NM
i november for ved å ha trent beinhardt siden jul har han allerede økt en vektklasse noe som plasserer han i en gruppe hvor det er en regjerende verdensmester. Han er beinhard sier Dib og han ser ikkje akkurat frem til å møte han hehe Pr nå tviler han på om han klarer å forsvare gullet fra i fjor. Vel, eg sier bare at da må han jo bare trene på for motstanderen er jo bare en person og han er slettes ikkje umulig å slå 🙂 Blir spennende!! Bare nesa ikkje ryker sier eg, ja så er eg fornøyd 🙂 Uansett, det er mye GØY og ikkje minst spennede som skjer ut over høsten! Bare 4 dager etter NM er klart for å prøve seg på det Sorte belte og han vurderer å reise til Amsterdam i januar 🙂 Da burde eg jo henge meg på, ja, så kan eg ta meg en tur til Steven West *ler*

Sitter å venter han hjem nå, ikkje Steven West, men Dib. Skal straks bare putte en pakke eller 2 med kylling wienerpølser i gryta så får det bli middagen i dag. Av og til er det helt greit 🙂 Etter det er det endelig dags for Sopranos og kos! Har vasket på klær i dag og har en maskin igjen å henge opp, klør meg egentlig bare i hodet for hvor eg skal få plass? Klærene fra i går er nemligen ikkje tørre ennå…*kaos*

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTTERS KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg