KREATIV LØSNING


Det endte opp med at eg hadde 2 valg i formiddagen, enten kunne eg bare gå å legge meg igjen og forsøke å sove på meg en noe bedre dag, ELLER eg kunne gjøre som eg gjorde og bare å gå ut på terrassen å herje et par timer!! Det var varmt! 17 gr i skyggen, men sola steikte og det var vindstille så det ble temmelig hett kan man si, men eg fikk nå gjort det eg skulle selv om eg manglet krukker!! Må seriøst få kjøpt noen,
bare me kan bli enige om hvilke!

Det at Ali ikkje liker de eg vil ha – DET kan jo faktisk straffe seg:


Blir veldig dårlig med frityrstekt mat fremover! *ler meg ihjel*

Eg ble faktisk ganske stolt av meg selv eg, ja for dette var jo litt kreativt selv om det muligens ikkje var så smart med hensyn av dreneringen….Pytt Pytt! Eg hadde litt singel opp i først, dekket til med litt duk og så litt jord før eg satt blomstene opp i og bare fylte på jord inni mellom. Prøvde å unngå at blomstene kom så høyt opp på jorda siden de garantert kommer til å vokse. For å være på den sikre siden bør me jo sette denne under bordet om det skulle regne mye siden det ikkje er hull i bunnen 🙂 


Tror det går bra eg, syns det gjorde seg med en wook på bordet eg 🙂

 


Eg ga opp Sukkulentene fra i fjor og bare plantet opp i brettet med MiniStemor som me kjøpte nå sist 🙂
De var noe pjusk, men de har jo en egen evne til å komme seg 🙂

 


Fikk noen gulrot frø i jorda sånn på tampen så det er ikkje lenge til det serveres salat 🙂 Har et lite felt igjen opp i kassen, mulig eg bare planter noe mer Neper, ja for det er jo så godt å knaske på.

 


MiniMelonene får også sin dose med sol og varme i dag, men noen av de burde også snart hatt litt
mer plass så eg må finne en løsning på det *Tenker*

Etter et par timer på terrassen var det rett i dusjen og nå tror eg bare eg går å tar meg ein kwil og satse på at kwellen blir bra, og med mye strikking 🙂

 

 

 

 

HA EN FORTSATT
HERLIG DAG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg