Kreativ Søndag

Reklame | Rito Hobby

 

Ble jo faktisk en del strikking i helga! I sofakroken hos Amira fikk eg da unnagjort noen cm på genseren min 🙂
Dro hjem i ettermiddag og da fikk eg vasket 2 prosjekter som var ferdig og jaggu la eg ikkje opp til ei vaskefille!!
Er ikkje rusk ser du 🙂 Har aldri strikket denne type filler i et tjukt garn som Infinty Hearts 2Xlace(<—TILBUD!), men jaggu ble det ganske så digg! Blir nok ei skikkelig holdbar vaskefille, det er eg sikker på 🙂

 

 

Hama Perler og Garn i dette innlegget
har eg fått fra RITO HOBBY

 

 

 

 

Elsker disse 2 farget dobbelpatent fillene (<—Gratis/Norsk strikkeoppskrift)
Like fine på begge sider!

 

 

 

 

Her har eg vasket prosjketet i vaskemaskinen og lagt de til blokking på blokkematter, disse blir skikkelig gode! Skal komme tilbake med oppskrift når de er ferdig 🙂

 

 

 

 

Tok meg en pause i strikkinga (IGJEN!) siden Anja Takacs la ut ei ny eBook med påskemotiver!
Da er det bare å rulle frem alle Hama Perlene igjen *Me like*

 

 

 

 

Påsken er jo like om hjørnet og eg måtte ha meg noe mer av en del eg har laget før 🙂 Flere blomsterkrukker ute får skylda for det! Nå håper eg bare vinteren forsvinner slik at me kan fortsette med VÅRsysslene ute…Sukk
Ute er det kuling, det er snø og det anbefales at bilen står parkert…Eg får frysninger når politiet går ut med advarsel på underkjølt regn…Det er jo noe av det skumleste...

Før eg helt rigger meg til her på Hobbyrommet med serie og mer perling skal eg bare lage noe kjapp varm mat! Sååå er det kwell og natta, mandag og ny uke i morgen gitt og varmere skal det bli *krysser fingrene*

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg