Kuleste Sokkene helt GRATIS!

Designet av Conor of CallingForOrpheus

 

Nå er det bare å finne det frem det tynne sokkegarnet (400m/100gr) og svinge de tynne strømpepinnene! Muligheten for å få seg et par av de kuleste sokkene er innen rekkevidde!

 

 

 

 

Designet av Conor of CallingForOrpheus

 

Eg har selvfølgelig lastet ned oppskriften og skummet meg gjennom den, ser helt grei ut og det er et enkelt og tydelige diagram, det er bare å finne frem fargene. Kanskje du trenger et par i lyse pastell skallsokker til våren? Valget er ditt!

 

MEMENTO
Bildene over
3 størrelser
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

Eg har i grunnen brukt dagen til å strikke, eller...eg strikket litt først og så klippet eg av alle smånøstene og festet trådene. Har funnet ut at det er en bedre måte å gjøre det på enn å surre for hver pinne. Blir uanstett nok av tråder å feste, greit å ta det etappevis. Dvs eg er klar for å strikke resten av kwellen uten for mye vase og rot 🙂 Skal bare sjekke tørketrommel først om vasken er ferdig. Eller får eg vel myse litt på finalen i Farmen, syns vel egentlig at årets sesong var litt sånn…ehee…Hmmm….Tja, ikkje min favoritt for å si det sånn…

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg