– LEKKER TUNIKA –

Designet av AbbyeKnits

 

Lekker tunika som strikkes sidelengs, å ja, eg ble ganske så betatt! Den er strikket i DENNE TYPE GARN så hvis du f.eks har noen hesper med Wollmeise liggende så er det i så fall perfekte til denne tunikaen 🙂 (Vet om flere som har store lager av nettopp dette, det er derfor eg ofte bruke det som et eksempel) Kjenner at akkurat det hadde vært fristende! Dvs den strikkes i ganske tynt garn, sånn typ ca 400 m pr 100 gr og eg lover deg; Det er et ELDORADO der ute! Du kan jo f.eks starte HER INNE? <—Norsk Nettbutikk ♥ Mmmm mye lekkert ja! Du trenger selvfølgelig ikkje kun bruke akkurat denne type garn bare du forholder deg til strikkefastheten! Åååå det er sååå mange som slettes ikkje ser viktigheten i den faktisk!! På denne tunikaen er det 24 m/32 omg på 10X10 cm.

Leser NESTEN daglig på strikkegrupper at det er ganske mange som KUN forholder seg til hva som står på garnet! Jepp, gjør du det så kan du virkelig bomme, ja bomme skikkelig altså + du kan gå glipp at et garn som kunne ha passet perfekt 🙂 Hva som står på garnet betyr ingenting for det du skal strikke. Du må se hva som står i oppskriften og forholde deg kun til det. Kunsten er å strikke en prøvelapp med akkurat det garnet du ønsker, selvfølgelig innen rimelighetens grenser, og så er det bare å prøve seg frem med de strikkepinnene som gir deg riktig strikkefasthet i forhold til strikkeoppskriften. Det er den ENESTE måten å få oppgitt størrelse på plagget 🙂

 

 

Designet av AbbyeKnits

 

Snerten sak dette her, eller hva? Likte så godt den kanten ned! Lekker ♥

 

GENTLE WIND TUNIC
Bildene over
Opp til 152 cm i overvidde

Du får 20% rabatt på denne frem til og med i morgen 2.august

 

 

* * * *

JuHuuu i morgen kommer Dib hjem og akkurat det skal bli super super deilig ♥ Kjenner at eg savner han og hylinga hans fra rommet når han sitter å Gamer *ler* Elsker når ungene får muligheten til å reise
og bli med på ting, men herregud så deilikt når de kommer hjem!!

Pga varmen på soverommet vårt i natt måtte eg flykte inn på Dib sitt rom, problemet da er at Milo (Katten altså haha) kommer hoppende inn vinduet selv om terrassedøra er åpen! Han spankulerte rundt på puta mi og mjauet helt til eg omsider sto opp halv 9! Når eg hadde fikset kaffien så hadde pigede han lagt seg å sove og han sover ennå! Den dusten!! Egentlig sitter eg bare her og er ganske pjusk, er ganske tett i nesa og tung i pannen! Det er lenge siden eg har hatt vondt i hodet så dette likte eg ikkje. Mulig eg ikkje har tålt den brå temperaturnedgangen!? Forkjølet? Tja, det kan eg ikkje huske sist eg var. Sitter egentlig bare å vurderer om eg
skal rusle tilbake i seng ei stund…*Atjooo*

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei noe betutta Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg