Lekkert & Deilig

Designet av Trine Johnsen Design

 

Siden denne strikkes i enkelt tråd tror eg ikkje den er så tjukk som den ser ut for? Er det tilfellet er jo dette også en perfekt selskapgenser! Ååå eg SEEER den for meg i dyp julerød eg, kanskje med en anelse “bling” til jul! Tilbehør kan jo enten være ei smal bukse eller et smalt skjørt, jepp du kunne blitt riktig så snerten! Mønsteret er patent og pinnen er nr 6 så dette kan gå rimelig kjapt inni mellom kakebaking og pakkepakking –
Den kan du fint klare å fixe til Julafta 🙂

 

TRINES PATENTGENSER
Bildet over
Fra 97 cm til 123 cm i overvidde

 

 

 

 

Designet av Trine Johnsen Design

 

Skjørtet er jo både snertent og lekkert, kan passe fint til genseren øverst her! Det er mer enn nok med rille så eg hadde fint kastet meg over dette! Strikkes på pinne 3 cm i en blanding av merino og alpakka,
jadda, dette lover godt ♥

 

ZENSKJØRT
Fra str S til XXL

 

 

 

* * * *

 

 

Ahaaa endelig er det kwell! Har fått Dib på trening og kokt ei kanne kaffi så nå er eg klart til å kaste meg over strikkinga! Var forresten ganske så surt ute! 6 gr og regn og sååå mørkt! Ja eg vet det er kveld, men likevel. Har en time halvannen for meg selv før ungene ramler inn dørene igjen så freden skal nytes litt. Planen er å komme meg tidlig i seng i dag for det har blitt alt for lite søvn de siste nettene. Tidlig opp og sent i seng funker ikkje i lengden.

 

 

NYT KWELLEN DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra ei noe søvnig Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg