Lekre Vinterstrømper – Strikkeoppskrift

Designet av Stone Knits

 

Åååå striper i skjønn forening med et hint av vinter og julestemning 🙂 Strikket i Arwetta og bare det er jo herlig, eller du veldig tilsvarende garn. Eg liker denne type sokker i annet garn som f.eks Fabel, Opal, Silja etc
Lekkert blir det jo okke som 🙂

 

 

 

Designet av Stone Knits

 

Helt nydelig spør du meg! Ville jo hatt 4 par pronto!
Hva med deg??

 

CLIMB EVERY MOUNTAIN SOCKS
Bildene over
3 Størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

Med 7,5 t på øyet i natt er eg rustet for dagen! Tok jo helge/ukehandelen i går, men eg må en tur på apoteket og Mestergrønn. Tenkte samtidig at eg skulle svippe ut til Madla Amfi og svinge innom Normal en tur på jakt etter litt kalenderting! Ble jo aldri at eg gjorde det i oktober, var jo utslitt og ryddet hus nesten hver dag! Nå der i mot blir det ikkje noe mer ang huset før etter jul sikkert (Uforutsette hendelser i den situasjonen!!) Så derfor skal eg få skuldrene ned i normal høyde og bare kose meg resten av året, rett og slett 🙂 All Halloweenpynt ute skal ned, kanskje i helga? Noe inne må vike plass og ryddes bort før julepyntet hentes frem neste uke og da går det vel litt sånn slag i slag hver dag.

Tror bare eg slenger en kjole over hodet og gjør som alle andre og tar meg en KjoleFredag! Det blir bra! Nå har eg faktisk kjøpt julegave til Ali(!!) en gave med en baktanke som også gagner meg selv – Sånn må det være! MoHaaa

 

 

LAG DEG EN
GOD FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg