~LØRDAG KWELL~

 

Tja, ble 2 morninger her i dag 😀 Sovnet tidlig i ettermiddag og våknet for en liten stund siden, det gjorde skikkelig godt! Har rigget meg til her på Hobbyrommet og har planer om å kose meg og lade opp her inne til eg igjen skal legge meg. Natt til i dag satt eg å perlet miniatyrfigurer, så få me sjå da hva disse kan brukes til – Har eg plan, så flere ugler er i produksjon.  Russedressen har ligget i ro i dag, har ikkje vært våken nok til å klare den presisjonsmalingen eg skal til med på ryggen, men som sagt: Det SER veldig bra ut og eg vet at Vivian vibrerer etter en smugtitt *ler* Men sorry, not sorry – Det får bli en overraskelse MoHaaa Kan jo uansett ikkje endre noe så lenge det er malt permanent! hehe Gleder meg ♥

 

 

 

 

Da eg våknet nå i kwell hadde Ali laget til bakte poteter og det smakte fortreffelig! Det var da eg kjente at eg virkelig var sulten 🙂 I dag har det vært en ganske fin dag og morgendagen blir nok bare enda bedre, hørte rykter om en Klokkestilling? Vel…da er det jo faktisk snart sommer da 😀 Kan neppe bli bedre! Ja vettu?? Ali kjøpte flere brett med ministemor på fredag og eg sa høylytt NEI da han lempet de inn i bilen utenfor Rema…Grunn? Fordi eg hadde nada planer om å starte plantingen i helgen! Av erfaring så vet eg at når eg starter med det så går det i ett frem til september og eg er ikkje helt klar ennå! Min plan er å starte litt neste helg for da er også planen å kjøpe sånne mini påskeliljerløker som eg skal plante i de eggene som eg skal lage vettu 🙂 Nåde den som roter i planen mine hehe SÅ ja, stemoren står nok fortsatt ute på trappen og sikkert småfryser litt. Jaja får se morgendagen an, muuulig de kommer opp i kassen ute ved trappa. Anyway.

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg