~ LOVE WINS ~

 

Eg er glad i en utfording, og en VIRKELIG utfordring hopper eg i med begge beina. Etter oppfordring fra Bunny sender eg ut en svær slengkyss med masse kjærlighet! Det er JUNI folkens!

 

“Nå er det PRIDE måned. Det skal være en måned med fokus på aksept, likeverd, kjærlighet, omtanke, retten til
å elske den man elsker. Altså, det handler om alt det gode vi har i våre hjerter, en kamp mot fordommer og hat. Det handler om retten til å elske den man elsker, retten til å være den vi er. Det handler om å kunne være
seg selv med stolthet – altså Pride.”
-Sitat Bunny

 

Eg har både venner og familiemedlemmer som er homofile og eg har aldri helt skjønt hva som er problemet?? Hvordan i alle dager kan det være så vanskelig å akseptere? Har hørt skrekkhistorier fra andre kulturer
og det gir meg frysninger….Trist, bare veldig veldig trist…

 

 

 

Som sagt, det ER juni og eg har planer om en aldri så liten stor
Pride-Kolleksjon til utstilling på Tananger Dagene neste Lørdag 🙂

 

 

GIVE SOME LOVE

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg