Luftetur & Fiskelykke

 

 

I dag var det ingen bønn! Eg måtte ut, ut å gå og ut å lufte meg!! 4 dager inne i strekk!! Ikkje rart eg surrer
og går rundt meg selv….Det ble både en luftig og våt tur, og nå blåser det bare enda mer,
men eg velger å stole på Yr og i morgen kommer sola!

Startet med en tur på Mega eg, de hadde tilbud på lettsaltet torsk, sei og steinbit….de var utsolg for steinbit så det ble ca 6 kg av de andre sortene. Etterpå ble det strake veien ut til Skjæveland Gardsutsalg, nærmer seg tom for rødbetejuice så rødbeter måtte eg ha. Ble en del annet grønnsakssnacks også før ferden gikk til Hellestøstranda (Se Snapchat om du vil-vibbedille)

 

 

 

 

 

Hvis du vil bli med på alle turene mine er det bare å scanne denne QR-Koden med mobilens kamera
og vips så har du meg på TikTok – Lite strikking/Hobby der, mest turer 🙂

 

 

 

 

Me var kun 3 biler på P-plassen i dag og totalt 6 personer (inkl meg) på heeele stranda! Det er ikkje ofte!
Eg gikk til endes og tilbake, fikk være nok til å være luftetur! Hadde med meg regnbukse som eg trakk over turtightsen, ingen problem å gå i vind og regn så lenge man er vanntett *ler*

 

 

 

Strandtur er flott uansett være, syns eg!

 

 

 

 

Ferdig luftet og klar for å komme meg hjem 🙂

 

 

 

 

Det var bare å ta fatt på “jobben” eg kjøpte med meg hjem 🙂 99,- pr kg for sei.

 

 

 

 

3 kilo fordelt i poser klare til å bli gode middager! Mmmm kan jo anbefale DENNE FORMA!! Den kommer nok snart på middagsbordet her igjen, absolutt en favoritt 🙂

 

 

 

Dette må ha vært en ganske stort torsk! Ca 3 kg også her, de store stykkene hvor finnene henger kappet eg av sammen med litt annet “avkapp” i en pose hvor eg skrev “Suppe” på – Blir jo god kraft + fiskekjøtt 🙂

 

 

 

Ali hadde ordnet med hjemmelaget hamburgere, eg laget meg 2 kyllingburgere med glutenfritt brød som eg ristet + masse gode grønnsaker *METT*

 

 

 

 

Selv om det ikkje ble en lang tur ble det i allefall en frisk en 🙂 Nå er eg straks klar her på Hobbyrommet og det står både maling og strikking på planen her + Litt is, snart! Hva med deg? Ka skal du surre med i kwell?

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Ikke så verst å ligge strekk ut på sofaen og scrolle med mobilen og ha en god bok som venter. I alle fall når det har vært mye som har skjedd og du føler deg sliten. 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg