Luftige masker med Holst Supersoft

Designet av Elsebeth Judith

 

Eg VET at du elsker det, ja ikkje bare du, men eg og alle andre også elsker en superlett og luftig genser strikket
i Holst Supersoft ♥ Eg har allerede 1 genser i Holst, men kunne helt fint hatt hele garderoben full i både jakker
og gensere! At genseren har stor V-Hals er for meg et kjempe +

 

Designet av Elsebeth Judith

 

Den minste størrelsen veier ca KUN 150 gram og den største ca 250 gr så me snakker skikkelig florlett
og selv om det er ullgarn funker den selv på den varmeste sommerdagen

 

LUFTLAG
Bildene over
Fra 96 cm til 144 cm

 

* * * *


De rike har det godt sies det?

Tja, vel-Dagen har da slettes ikkje vært så verst likevel 🙂 Sola har hengt på himmelen hele dagen og eg har jo fått plantet ganske mye, var nettopp ute å putta enda litt mer i jorda. Grønnsak“HAGEN” min kan du se HER hvis du vil 🙂 Ja enn så lenge er den MIN, det er MIN hobby haha Nei, Ali får ikkje bli med! Eg er redd han skal bli bitt av basillen og ta over! haha Han har allerede fått helt dilla på blomster og planter så NOE må eg ha for meg selv *humrer*

 


Han har jo allerede vært i skogen i flere vendinger å hentet hjem masse rart(?) Noe av dette skal han bruke til dekor på terrassen og noe av de kubbene (han har saget opp et helt tre!) skal han lage noen små krakker av, ja for opp på der kan han jo sette blomster så ja, gubben er virkelig i gang kan du trygt si *ler* Når det kommer til blomster så vil han helst ha gule og oransje blomster! Veel ok, litt kanskje, men eg liker litt andre farger også, det kan fort bli litt mye blomster i år tror eg…Men neste prosjekt for han blir å tegne/bygge et lite veggdrivhus slik at Melonplantene kan få komme ut i sola 🙂 Tror dette kan bli en fin sommer eg, bare været blir med oss 🙂

 


Siste bilde i dag må jo bare bli fra han Ali som nyter solen som ganske snart er på vei bak blokka helt der borte og ned i havet! FOR en dag!! Ja til flere soldager kommer det fra araberen som er blitt ganske så brun!
(Å nei, eller ja, det er et vinglass, men innholdet er kun en rest av eplejuice, kan jo legge til at min mening er at alkohol hører ikkje hjemme i SoMe)

 

Men tja, sånn ellers så er eg nesten halvveis på vei inn på Garnrommet for å hente noen nøster med Holst Supersoft…Eg er sååå lett å overtale og eg klarer helt fin å overtale meg selv…sukk. Eg får bare fortsette å strikke i samme tempo på den der hælen før det går helt over styr her i Go`stolen

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

Go`klem fra ei Godt fornøyd Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Så deilig det ser ut i sola! Her har vi akkurat vært og hentet yngstedatter i konfirmasjon hos ei venninne, og det var i overmål spennende med sommerdekk, snøkov og 5cm nysnø på veiene. Spesielt siden veiene over “fjellet” er som Trollstigen i svinger… Det er bare 20 min hjemmefra, og ikke noe svært fjell det er snakk om, bare passe stort til at snøen ble liggende. Har snødd her også -til stor forandring fra gårdagens sol og 14 plussgrader.

      Her i huset er det for øvrig ikke vinglass som står på bordet hos dere nå -det er penglass. Husets forbruk av alkohol er så lavt at glassene ville kommet ut en gang hvert femte år, og det er jo bortkasta glass. Så stetteglass er penglass, ikke vinglass 😉

      Grønnsaker vil jeg også plante, men jeg tenker jeg venter til snøen er borte. Enn så lenge blir jeg inspirert av planene dine, så jeg håper du legger ut flere innlegg med grønnsakshage!

      1. Off da, sommerdekk og snø er virkelig skummelt! 🙂 Blir nok litt Grønnsaker frem over for det er jo ganske spennende! Speislet de der MiniMelonene som eg har plantet inne! Håper Ali får til et lite drivhus ute slik at de kan få komme ut å lufte seg når sola skinner 🙂

        Kos deg og ha ei flott uke 🙂

Siste innlegg