– LuksusGave –

Designet av Mette Hvitved

 

Tenk å fått en liten koffert/boks med 7 ferdigstrikka sokker opp i? Ja nesten sånn som du kan kjøpe hos “Happy Socks”, bare dette blir strikka sokker. Eg hadde i så fall valgt 2-3 farger som var gjenganger
i alle 7 parene bare for å gjøre det hele extra lekkert ♥

 

 

 

Designet av Mette Hvitved

 

I oppskriften får du oppskrift på 7 forskjellige sokker + en basis barnesokk, så mye for pengene altså 🙂
Du kan mikse og trikse mellom 3 hæler og 2 tær akkurat som du vil.

 

 

 

Designet av Mette Hvitved

 

Velg et garn du syns er godt å strikke med, du skal tross alt strikke 7 par *humrer* Sjekke strikkefastheten så blir alt perfekt og i skjønneste orden 🙂 Mottaker kommer til å gå i taket av begeistring.

 

 

STRØMPER TIL HELE UKEN
Bildene over
7 sokkerpar – Fra str 24 til 43
Danske strikkeoppskrifter

 

 

* * * *

 

 

 

Lørdag, 13 gr og et snev av høstvær ute. Må egentlig ned en kjapp tur på Rema i dag. Var så vidt innom å kjøpte meg noe kos i går som eg fikk smake av Dib, eg mitt naut klarte å kjøpe feil farge og det smakte ikkje like godt! Ergo? Ned å bytte! Skal så ta meg en lang og god dusj før eg parkerer inne på Hobbyrommet for å slappe av og kose meg 😀 Har litt dill å styre med og garantert at noen nye ideér popper opp i løpet av dagen. Skal finpusse litt på skulpturen, muligens eg starte på en til…?? Har jo flere ideér på den fronten!!
Kanskje eg får begynt å malt litt også? Vel, mye kjekt eg kan henge fingrene i.

Du da? Hva skal du bruke dagen din til?
Eg syns du bør starte med å svippen innom den Fine Give Away`n eg har,
ja du må jo bunkre opp med litt nytt Hobbystash eller garn før høstmørket ramler over oss!

 

 

LAG DEG EN FORTRYLLENDE
DAG OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg