LYKKE

Designet av Suvi Simola

 

Dette sjalet ser jo ut som noe man har lyst å spise opp! Se så deilikt det er ! DE fargene, og det er garanter mykt og deilig! Eg ble helt betatt med en gang eg så det ♥ Hadde egentlig ikkje planer om å blogge noe nå i kwell,
men siden eg så at akkurat denne oppskriften er på tilbud ut morgendagen tenkte eg det var greit å servere deg den nå 🙂 *nikker* Bruk koden SUNRISE20 når du kjøper den.

Orginalt er garnet strikket i DETTE Deilige garnet!

 

 

SUBURBAN SUNRISE
Bildet over
20% ut tirsdag 20/10

 

 

* * * *

 

 

Lykke…..Hva sier det deg?
Er det noe du sitter å venter på, eller føler du deg lykkelig inni mellom? Det skal du vite, det er ikkje helt vanlig
å føle seg lykkelig hele tiden – det hører vel med til sjeldenhetene, men små lykkedrypp innimellom hverdagens mas og kjas er gull verdt! Det er mye forskjellig som kan gi lykkefølelser, sjalet over her ga meg et “søkk” i magen og eg kjente eg ble småforelsket med en gang! Men i dag!? Ååå eg har kjent på en litt sånn euforisk Lykkefølelse! Hvorfor? Vel, det har eg tenkt å fortelle deg i morgen, først må eg sortere tanker og følelser før eg forteller.

Men noe som eg kan fortelle deg nå er at eg ble rørt til tårene i kwell og eg ble sååå glad!! Eg så nyheten og HVILKE nyheter sier eg bare! Stikk innom til VIVIAN og se hva som skjer!! Det er magisk og eg HÅPER
det virkelig slik som alle drømmer om ♥

Men nå skal eg snart i loppekassen! Eg er trøtt som en dupp!

 

 

 

SOVE GODT DU OGSÅ!
NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. ser deilig ut dette sjalet ja ,lekre farger om en liker rosa iallefall :=),jeg såg nyhetene om Vivian ,håper både hun og alle dei andre med den skumle sykdommen får hjelp av den ,og jeg håper du hadde en god natt

    2. Lykke er for meg de små ting. En kaffekopp med ei venninne. Fårikålmiddag med alle ungene. En prat med Gamle Gubben Grå i kurvstolen på trammen. En rolig stund med perler.

Siste innlegg