Lyst å strikke litt til påske?

 

Den mest fargerike høytiden er absolutt Påsken! Påsken er slettes ikkje bare GUL skal vites, nei da, ta med deg hele spekteret av de gladeste og klareste fargene og strikk VÅREN! Det er akkurat som alle vårblomstene me planter vettu, bruk de fargen og strikk noe gøy til påske og pynt opp i stua, det er eg straks i gang med 🙂
Hvor mye det blir frem til påske, ja det gjenstår å se 🙂

Eg elsker jo Safirgarnet fra Sparkjøp og når eg skal strikke ting som dette er det som oftes det garnet eg finner frem, har aldri vært flau over alt billiggarnet eg har i hyllene mine ♥ Elsker hvert nøste!

 

 

 

 

 

…Har disse deilige fargene i Finull som også passer til prosjektet, slettes ikkje like glade, men Hønene eg har lyst å strikke passer bedre i stua om eg brukes litt avdempete farger…Så egentlig har eg vel bestemt meg for å strikke litt av hvert 🙂 Kanskje noen høner til hverdags og noe til fest? Har jo allerede 3 av Bente Presetrud
sine høner i samlingen, men det er umulig å ha for mange 🙂

 

 

 

 

Hvis eg ser bort fra alt dillinga mi vil eg tro ei slik Høne, eller påskekylling, går rimelig kjapt 🙂
Oppskriften er fra Bente Presterud og du finner den HER 🙂

Andre ting som må frem hvert eneste år er Denne Gjengen her! Uansett hvem som svipper innom i døra her peker på de å ler før de går nærmere for å studere litt mer….Da er det: “Wow, de var stilige, litt ekle, men absolutt tøffe” *ler* Hvis du liker å kombinere forskjellige teknikker/materiale har eg 5 aktive påskekylling helt gratis!

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Lekre nøster. Kos deg med påskestrikk. Det står jeg over.
      Klem fra Liv

Siste innlegg