LYST PÅ EGET GARNLAGER???

Reklame/ House Of Yarn/ Linde og Gjestdal Garn

Uten noe mer forklaring (unnskyldinger??) så vet du jo nå at GARN er noe som opptar meg ganske mye- stort sett HELE tiden hver dag! JuHuuu

“Hva er vel livet uten…GARN?
Hvor ble vel pinnen av, forlot du kurven?
Livet er deilig som et eventyr
Sammen med Garn, skal jeg erobre selve Lykkeland!”
“Hva er vel livet uten deg”- av Jens Book-Jenssen

Ok, nå er det virkelig muligheter om dagen, det kan eg si!! Har du lenge hatt drømmer og ønsker om et aldri så lite garnlager har du nå en flott mulighet til å slippe billig unna med å fylle et ROM med alt det garnet du elsker! JuHuuu Me har jo også nå vært enige ganske lenge om at rimelig og billig garn er IKKJE det samme som dårlig garn, den neste som sier det….ja den skal få smake på…Hmmm..en ullDOTT! haha En ting er jo om du absolutt må strikke av helnorsk garn, da gjør du det, men vær nå obs på at det er ikkje så mye garn som du gjerne ønsker og trooor som er helt norsk. Just Saying 🙂 Norsk garn er godt det og eg har egne favoritter som bor god på lageret mitt, eg har aldri sagt noe annet, men eg sier også at garnet på f.eks både Nille og Sparkjøp er virkelig GODE og FLOTTE garn, det er retten og sletten INGENTING feil eller galt med det! De fleste av garntypene til LindeGarn som nå selges på Nille er helt NYDELIGE skal eg si deg 🙂 Fargene er SUPRE og kvaliteten er helt Upåklagelig 🙂 For de som er opptatt av at garnet må være mulesingfritt så ja, LindeGarn fra House Of Yarn er nettopp det, altså en bekymring mindre med en gang der gitt 🙂
Da er du vel klar til å få deg et lager?? haha

Tidligere innlegg om LindeGarn finner du HER!

Nille har denne uke 30% på ALT garnet! Juhuuu Her er det monitas å spare!
Hvor herlig?? Sier det bare: Rist deg løs og bare KOoOS deg liksom 🙂

Det er ganske så herlig å kunne kose seg i hyller som dette ute å bli helt raka fant etterpå hehe I allefall så koser eg meg for eg elsker jo garnet og det har eg alltid gjort 🙂 Har heller aldri vært redd for å si det høyt 🙂

Noe som er EXTRA gøy er jo at Linde Garn har nå kommet med et NYTT garn som er helt KONGE hvis du har falt for sånn tjukke interiør ting som herlige tepper og puter! Har du f.eks ei hagestue? STÆSJ den opp nå til våren med DETTE GARNET!! Du får det nå hos din lokale Nille på TILBUD!! JuHuuu Om du skulle ønske noen flere farger enn det Nille har inne så finner du det samme garnet i sortementet til Knit At Home HER INN 🙂 Samme herlige garnet så ikkje få panikk *fniser* Holder på med et slikt gigateppe selv og fytti katta, men det blir skikkelig herlig 🙂 Det er supert til å ha som et inni mellom prosjekt fordi det er sååå tjukk pinne 🙂 Ta en økt eller 2 på ca 20 min i løpet av dagen og teppet er ferdig før du aner det 🙂 HER INNE finner du gratis oppskrifter på både puter og tepper 🙂
Eg må få ferdig mitt og ha det klart når stua er ferdig 🙂

Om ikkje dette var nok så har også Sparkjøp 40% på alt garnet! Her er det jo bare å hive seg rundt og få det gjort haha Sparkjøp har garn fra Gjestal og de har noen av mine største favoritter: Silja og Safir ♥ Det er garntypene som tåler alt og kan brukes til absolutt alt, bare sier det 🙂 Sparkjøp sitt tilbud gjelder også på nett – Så farlig enkelt! Vel, om du ikkje har hatt muligheten før så har du den i allefall nå! Et Garnrom/lager er innen rekkevidde! Har du et godt skap som står tomt? Jepp, det kvalifiseres som et Garnlager så kjør på hehe

Eg vet at eg burde ha ryddet litt i mitt! Av og til blir det litt mye “Kjapt inn å hente noe åsså bare kaster eg det ikkje trengte tilbake inn i rommet” hihi Jaja, nå etter at Ali og eg fikset det og fikk inn Kallaxhyller så er det veldig enkelt å rydde 🙂 Før du evn kaster deg i bilen for å hente hjem hyller fra Ikea: Det finnes et HAV av slike hyller på f.eks Finn.no! Du får de for en slikk og ingenting + at mangen bare gir de bort helt gratis! Tenk på det du!

Et Garmrom (TerapiRom!) burde i grunnen alle hatt! Er du sliten, litt nedpå eller bare litt energiløs? Trenger du inspirasjon? Ikkje ta deg en blund på sofaen, sett deg inn på DITT rom og bare kjenn at lysten og energi kommer krypende ♥

 

KOS DEG OG HA EN
FARGERIK OG FLOTT TIRSDAG

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Til denne prisen er det neppe mulesingfritt. Noen må betale, og hvis det ikke er sluttbruker, så er det noen andre. Det som foregår her er at House of Yarn garanterer at alt de leverer er mulesingfritt, fordi den garantien har de fått fra fabrikken de bestiller garn fra. Denne fabrikken kan i sin tur garantere at alt de leverer er mulesingfritt, fordi denne garantien har de fått fra de som leverer ullfiber til dem. Og så videre, og så videre. Til slutt begynner det å bli ganske vanskelig å si noe om de faktiske produksjonsforholdene, men man har dette “kort-huset” av garantier hvor alle kan sparke ansvaret videre til neste ledd.

Siste innlegg